بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران⭐️【سال1403】❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران آشنا کنیم. رنگ پریدگی یا خطوط لب کج باعث کاهش اعتماد به نفس برخی افراد می شود. یکی از این روش های جدید برای حل این مشکل شیدینگ لب است که فرآیندی مشابه تاتو دارد. در شیدینگ لب معمولا از رنگ های خاصی برای افزایش رنگ طبیعی لب ها استفاده می شود در حالی که در تاتو رژ لب رنگ لب ها کاملا تغییر می کند. شیدینگ  لب به منظور طبیعی جلوه دادن لب ها و از بین بردن لکه های سفید روی لب انجام می شود. کسانی که به دنبال اصلاح لب های خود هستند و می خواهند تا حدودی برجستگی لب ها را افزایش دهند، می توانند از این روش استفاده کنند. در ادامه برای آشنا شدن با بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران با ما همراه باشید.

شیدینگ لب چیست ؟

شیدینگ لب یک روشی آرایشی است که شامل ایجاد یک اثر گرادیان بر روی لب‌ها با اعمال رنگ تیره‌تر در گوشه‌های بیرونی و رنگ روشن‌تر در مرکز لب‌ها می‌شود که در نتیجه ظاهری ابعادی‌ تر و پرتر ایجاد می‌کند. روش استفاده از رنگ‌های تیره‌تر در لبه‌های بیرونی لب برای ایجاد ظاهری کامل‌تر قرن‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ لب در دهه 1920، رژ لب ها به طور گسترده ای در دسترس و محبوب شدند و روش استفاده از رنگ های تیره تر در لبه های بیرونی لب ها برای ایجاد ظاهری کامل تر رایج شد. امروزه شیدینگ لب یک روش محبوب است که در بسیاری از سبک ها و ظاهرهای مختلف آرایش استفاده می شود.

شیدینگ لب چیست ؟

مراحل شیدینگ لب

شیدینگ لب مراحلی دارد که در ادامه با مراحل شیدینگ لب آشنا می شوید :

آماده شدن :

لب های خود را با یک اسکراب لب لایه برداری کنید، بالم لب یا مرطوب کننده بزنید و لب های خود را با پرایمر لب پر کنید.

مشخص کردن خطوط لب :

از خط لبی استفاده کنید که کمی تیره تر از رنگ طبیعی لب شما باشد تا لب های خود را برجسته کنید و شکلی ایجاد کنید که مکمل صورت شما باشد.

استفاده از سایه تیره :

از یک برس لب برای زدن رژ لب یا رژ لب تیره به گوشه های بیرونی لب خود استفاده کنید. رنگ را با قلم مو یا انگشت خود به داخل مخلوط کنید.

استفاده از سایه روشن :

سایه روشن تری از رژ لب یا رژ لب را به مرکز لب های خود بزنید. رنگ را با قلم مو یا انگشت خود به سمت بیرون ترکیب کنید تا یک افکت گرادیان ایجاد کنید.

ترکیب رنگ ها با هم :

از یک برس لب تمیز یا انگشت خود استفاده کنید تا سایه‌های تیره‌تر و روشن‌تر را با هم ترکیب کنید تا یک انتقال بدون درز بین دو سایه ایجاد کنید.

تاچ آپ :

از یک دستمال برای لکه کردن لب های خود استفاده کنید و در صورت نیاز دوباره استفاده کنید. رنگ های لب و ابزاری برای لمس سریع در طول روز همراه داشته باشید.

پاک کردن آرایش :

قبل از رفتن به رختخواب از یک پاک کننده ملایم آرایش برای پاک کردن رژ لب استفاده کنید.

مراحل شیدینگ لب

شیدینگ لب برای چه افرادی مناسب نیست ؟

شیدینگ لب ممکن است برای برخی از افراد، از جمله افرادی که دارای شرایط پزشکی خاص، آلرژی یا حساسیت پوستی هستند، مناسب نباشد. مهم است که با یک آرایشگر دائمی آموزش دیده و باتجربه مشورت کنید تا تعیین کنید که آیا رژ لب گزینه خوبی برای شما است یا خیر. شیدینگ لب ممکن است برای افرادی با سابقه اسکار کلوئید یا هیپرتروفیک توصیه نشود، زیرا فرآیند تاتو به طور بالقوه می تواند باعث ایجاد این نوع اسکارها شود. به افرادی که مستعد ابتلا به تبخال یا سایر انواع عفونت‌های لب هستند توصیه می‌شود از رژ لب پرهیز کنند یا اقدامات احتیاطی بیشتری برای جلوگیری از عفونت انجام دهند.

امکان دارد به زنان باردار یا شیرده توصیه شود که از سایه زدن لب خودداری کنند، زیرا اطلاعات در مورد خطرات بالقوه و ایمنی خالکوبی زیبایی در دوران بارداری یا شیردهی محدود است. مانند هر روش آرایش دائمی، مهم است که قبل از انجام رنگ کردن لب یا هر درمان آرایش دائمی دیگر، تاریخچه پزشکی و هرگونه نگرانی خود را با آرایشگر دائمی خود در میان بگذارید. این می تواند تضمین کند که این روش برای شما ایمن و مناسب است و می تواند به به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی یا واکنش های نامطلوب کمک کند.

مراحل شیدینگ لب 

رنگ مناسب برای شیدینگ لب :

تعیین رنگ پوست بسیار آسان است و به شما در انتخاب رنگدانه لب مناسب کمک می کند. به رگ های مچ دست خود نگاه کنید. اگر آبی هستند، سایه‌های صورتی سردتر و اگر سبز هستند، سایه‌های زرد گرم‌تر به شما می‌آیند. اگر رگ های روی دست شما هم آبی و هم سبز هستند، خوش شانس هستید و می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. در ادامه با رنگ های مناسب برای شیدینگ آشنا می شوید :

پوست تیره :

خانم های با پوست تیره می توانند از بیشتر رنگ ها برای شیدینگ لب استفاده کنند. البته رنگ هایی مانند قهوه ای و بنفش را از این لیست حذف کنید و رنگ هایی مانند صورتی یا نارنجی پررنگ را جایگزین آن کنید.

پوست روشن :

رنگ هایی مانند قرمز و سرخابی و به طور کلی طیف رنگی صورتی، هلویی، کالباسی و قرمز به این افراد می آید.

پوست متوسط :

خانم‌هایی با این رنگ پوست، رنگ پوست گندمی روشن را دوست دارند، بهتر است از رنگ‌هایی با رنگ‌های بنفش، صورتی و هلویی پررنگ استفاده کنند و چهره‌شان را سردتر نشان دهند.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای شیدینگ لب هستند ؟

شیدینگ لب خوب برای افرادی که لب های کبود یا بی رنگ دارند بسیار مناسب است، با انتخاب مکمل مناسب می توانید به راحتی آن کبودی را بپوشانید و لب های بی رنگ را رنگارنگ و شاداب کنید. مناسب برای افرادی که هنوز هم دوست دارند لب های رنگی بدون استفاده از لوازم آرایشی داشته باشند. مناسب افرادی است که خط لبی باریک و باریک دارند که با روش سایه زدن می توان آن را برجسته کرد همچنین تکنیک جدید سایه زدن باعث پرتر نشان دادن لب ها می شود. مناسب برای افرادی که دارای زخم های قدیمی یا فرورفتگی در قسمت هایی از خط لب هستند که می توان آن را به خوبی با شیدینگ لب پوشاند. برای ورزشکارانی که فعال و عرق کردند بسیار مناسب است و بدون شک این روش بهترین گزینه برای افراد خواهد بود.

مراقبت های قبل از شیدینگ لب

برای این که دچار خطرات و عوارض نشوید باید مراقبت هایی را انجام دهید. در ادامه با مراقبت های قبل از شیدینگ لب آشنا می شوید :

استفاده از ابزار مناسب :

برای آرایش دقیق و یکنواخت از یک برس لب یا خط لب استفاده کنید. برای کمک به ماندگاری بیشتر رنگ، بین کت ها را با دستمال پاک کنید.

لایه برداری :

از یک اسکراب لب یا یک مسواک نرم برای لایه برداری لب های خود استفاده کنید و هر گونه پوست خشک و پوسته پوسته را از بین ببرید. این یک سطح صاف برای آرایش ایجاد می کند.

مرطوب کردن :

برای آبرسانی به لب ها و جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردن آن ها از بالم لب یا مرطوب کننده استفاده کنید.

انتخاب سایه های مناسب :

سایه هایی را انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست و بقیه آرایش شما باشد. سایه تیره‌تر برای لبه‌های بیرونی و سایه روشن‌تر برای مرکز لب‌ها می‌تواند ظاهری ابعادی‌ تر ایجاد کند.

پرایمر :

از پرایمر لب برای ایجاد یک پایه صاف برای سایه زدن لب ها استفاده کنید. این به آرایش بهتر و ماندگاری بیشتر کمک می کند.

شیدینگ لب با رژ لب چه تفاوتی دارد ؟

تفاوت سایه لب و تزریق دائمی رژ لب بیش از شباهت است، تفاوت های زیادی وجود دارد. سایه زدن لب رنگدانه های لب را پر رنگ تر می کند و به لب ها رنگ طبیعی می بخشد. اما تزریق رژلب با استفاده از رنگدانه های مجزا و خاص و انتخابی انجام می شود. تزریق دائمی رژ لب بستگی به سلیقه افراد دارد و رنگ آن با رنگ طبیعی لب متفاوت است. تزریق دائم رژ لب برای افرادی که می خواهند لب هایی با فرم دلخواه و مناسب برای مدت طولانی داشته باشند انتخاب بسیار مطلوبی است. این روش برای افرادی که زمان کمی برای آرایش دارند مناسب است. تزریق دائمی رژ لب بیشتر از سایه زدن لب است و از دیگر تفاوت های مهم این دو تکنیک می توان به ابزارهای مختلف برای انجام این کارها اشاره کرد.

مراقبت های قبل از شیدینگ لب 

کاندیدای مناسب برای شیدینگ لب

شیدینگ لب یک تکنیک آرایش دائمی است که شامل اضافه کردن رنگ به لب ها برای ایجاد یک اثر نرم و طبیعی است. هدف این است که شکل و رنگ طبیعی لب ها را در عین حفظ ظاهر طبیعی آن ها تقویت کنید. در طی این روش، از دستگاه تاتو تخصصی برای اعمال رنگدانه روی لب ها برای ایجاد یک اثر ظریف استفاده می شود. قسمت‌های داخلی لب‌ها تیره‌تر هستند، در حالی که لبه‌های بیرونی سایه روشن‌تری دارند و یک انتقال صاف و طبیعی بین دو رنگ ایجاد می‌کنند. در ادامه با کاندیدای مناسب برای شیدینگ لب آشنا می شوید :

پوست سالم :

مشتری باید پوست سالم و عاری از بثورات، عفونت ها یا سایر بیماری های پوستی داشته باشد که ممکن است در روند بهبودی اختلال ایجاد کند یا خطر عوارض را بیشتر کند.

انتظارات واقع بینانه :

این مهم است که مشتریان انتظارات واقع بینانه ای از نتایج روش رنگ کردن لب داشته باشند. اگرچه این روش می تواند شکل و رنگ طبیعی لب ها را بهبود بخشد، اما جایگزین رژ لب یا سایر محصولات آرایشی نمی شود.

سلامت کلی :

مراجعه کننده باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و از هرگونه بیماری یا دارویی که ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کند، عاری باشد.

تعهد به مراقبت های بعد :

مراقبت‌های بعدی بخش مهمی از فرآیند شیدینگ لب است و مشتریان باید مایل و قادر به پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی ارائه‌شده توسط آرایشگر دائمی باشند تا از نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنند.

تمایل به آرایش دائمی :

شیدینگ لب یک روش آرایش دائمی است و نتایج آن می تواند سال ها باقی بماند. مشتریان باید با ایده داشتن آرایش دائمی روی لب‌های خود راحت باشند و در صورت نیاز برای حفظ سطح مورد نظر رنگ و شدت، متعهد به لمس کردن باشند.

شیدینگ لب چه عوارضی دارد ؟

این روش مانند روش های دیگر دارای عوارضی است که بعد از مدتی از بین می رود. در ادامه با عوارض شیدینگ لب آشنا می شوید :

واکنش های آلرژیک :

برخی از افراد ممکن است واکنش آلرژیک به مواد تشکیل دهنده رژ لب داشته باشند که می تواند باعث قرمزی، خارش یا تورم شود.

خشکی و ترک خوردن :

استفاده از محصولات شیدینگ می تواند باعث خشکی یا ترک خوردن لب ها در صورت عدم رطوبت رسانی مناسب شود.

خون ریزی :

در برخی موارد، محصولات شیدینگ ممکن است خونریزی یا لک داشته باشند، که ممکن است باعث شود رنگ لکه دار یا ناهموار به نظر برسد.

عفونت :

اگر روش شیدینگ لب با استفاده از ابزارهای استریل نشده یا در محیط غیر بهداشتی انجام شود، خطر عفونت وجود دارد.

ناراحتی :

برخی از افراد ممکن است ناراحتی را تجربه کنند که طبیعی است و از بین می رود.

در تاتو لب با میکروپیگمنتیشن، رنگدانه ها با استفاده از یک قلم دیجیتال با یک سوزن کوچک و ظریف به لایه دوم پوست تزریق می شوند. گاهی اوقات این کار باید چندین بار تکرار شود تا نتیجه مطلوب برای خانم ها حاصل شود. تاتو لب با این تکنیک به صورت رژ لب و خط لب انجام می‌شود. خط لب برای افرادی استفاده می‌شود که می‌خواهند لب‌هایشان شفاف باشد و فرد بتواند آن را تغییر دهد.

بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران

سالن ها و مجموعه های زیادی برای شیدینگ لب وجود دارد که انتخاب آن ها به سلیقه و بودجه مشتری بستگی دارد. اما هم نکات مهارتی رنگدانه و هم مواد مصرفی مانند رنگ و بیهوشی دو مورد بسیار مهم است. می توانید مشورت کنید و این کار را انجام دهید. برای انجام این روش باید تحقیق کنید و از افرادی که قبلا این روش را انجام دادند پرس و جو کنید تا دچار خطرات و عوارض نشوید.

بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران

آیا شیدینگ لب درد دارد؟

از آنجایی که لب‌های شما در طول این فرآیند بی‌حس می شوند، هر گونه درد یا ناراحتی که قرار است تجربه کنید، به حداقل خود می‌رسد. با این حال، از آن جایی که هر فردی آستانه درد مشخصی دارد، میزان درد به آستانه تحمل شخص بستگی دارد. آن هایی که تجربه شیدینگ لب را دارند می دانند که به خودی خود شیدینگ لب هیچ دردی به همراه نخواهد داشت؛ بلکه فقط ناراحتی جزئی است. در مقیاس 1 تا 10 برای درد این روش، مشتریان امتیاز 4 را می‌دهند.

از مصرف ناپروکسن، ایبوپروفن یا آسپرین از قبل و همچنین مکمل‌هایی مانند روغن ماهی، سیر و ویتامین E به شدت خودداری کنید. این‌ها می‌توانند خونریزی و کبودی را افزایش دهند؛ زیرا باعث رقیق شدن خون، افزایش حساسیت و همچنین خطر خونریزی و کبودی در طول فرآیند می شوند.

روش سایه لب چگونه است؟

روش شیدینگ لب ابتدا با مشاوره با پیگمنتر در مورد ظاهری که می خواهید به دست آورید آغاز می شود. اگر چند روز قبل از درمان مشاوره انجام دهید، آن ها یک  تست کلی را انجام می دهند تا از هرگونه حساسیت به پیگمنتر ها یا محلول بی حس کننده استفاده شده در طول فرآیند کار جلوگیری کنند. قبل از شروع کار، آرتیست شما ناحیه تحت درمان را با  یک کرم بی‌حس کننده بی‌حس می‌کند تا کل فرآیند کار تا حد امکان راحت باشد. پیگمنتر با استفاده از یک دستگاه سوزن برقی، میلیون‌ها نقطه ریز را روی لب‌ها تاتو می‌کند و به تدریج  و به آرامی لب ها رنگ می گیرند. از آنجایی که لب‌های شما در این مرحله بی‌حس می‌شوند، ممکن است فشار کمی از دستگاه احساس کنید. هنگامی که این روش انجام شد، پیگمنتر شما ناحیه تحت درمان را تمیز می کند و از یک کرم تقویت کننده استفاده می کند که به لب های تازه تاتو شده شما کمک می کند تا هیدراته بمانند.

ترمیم شيدینگ لب

ترمیم شیدینگ لب یکی از مهم ترین مراحل شيدينگ لب می باشد. برای افزایش ماندگاری شیدینگ لب، فاکتورهای مهمی اعم از مهارت مستر و رعایت نکات مراقبتی وجود دارد. اما یک فاکتور بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد که ترمیم شيدينگ لب می باشد. ترمیم شيدينگ برای تثبیت رنگ ضروری است. در واقع مرحله ترمیم در تمامی تکنیک های آرایشی دائم اعم از فیبروز ضروری می باشد. زیرا در بین مراحل شیدینگ لب ، مرحله ترمیم به تثبیت رنگ های شیدینگ لب کمک می کند و جبران ریزش رنگ در طی دوره نقاهت است.

هزینه ترمیم شیدینگ لب با هزینه اصلی انجام کار متفاوت است. زیرا ترمیم شيدينگ زمان کوتاه تری نیاز دارد و همین امر هزینه را تحت تاثیر قرار می دهد. هر مرکز تخصصی دارای فاکتورهای مشخصی برای تعیین قیمت شیدینگ لب ۱۴۰۲ است. به همین دلیل برای مطلع شدن از هزینه و دیدن عکس شید لب قبل و بعد با مرکز تخصصی مدنظرتان ارتباط برقرار کنید.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مهتاب شهریاری

سلام مهتاب شهریاری هستم، 3 سال کار نویسندگی و تولید محتوا در حوزه زیبایی انجام داده ام؛ تا به امروز تمام سعی خود را کرده ام که بهترین مطالب را گردآوری کنم و در اختیار مردم قرار دهم؛ در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد دارید، می توانید با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.