بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس✅【سال1403】⚡

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس آشنا کنیم. شیدینگ لب یکی از جدیدترین روش‌های تاتو و آرایش دائمی لب است که برای پررنگ‌تر یا حجیم‌تر نشان دادن ناهماهنگی لب‌ها استفاده می‌شود. رنگ لب ها و پر حجم بودن آن ها تاثیر زیادی در زیبایی و شادابی چهره دارد. امروزه رش های زاید برای پر حجم کردن لب ها وجود دارد که افراد از آن استفاده می کنند. در ادامه برای آشنا شدن با بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس با ما همراه باشید.

شیدینگ لب چیست ؟

شیدینگ لب یک روش آرایش دائمی است که رنگ لب ها را تغییر می دهد. شیدینگ لب نوعی تاتو است که با تزریق رنگ دلخواه به زیر پوست لب، رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه سایه لب به عنوان آرایش دائمی شناخته می شود، دائمی نیست و پس از مدتی رنگ و فرم لب ها به حالت اولیه خود باز می گردد. البته سایه لب تا حدودی با تاتو لب متفاوت است و دستگاهی که برای هر دو استفاده می شود متفاوت است، شیدینگ لب برای سایه زدن لب و تقویت رنگ لب استفاده می شود، اما تاتو لب رنگ لب را تغییر داد و ماندگاری بیشتری دارد.

شیدینگ لب چیست ؟

چگونگی انجام شیدینگ لب

همانطور که انتخاب هر روشی برای زیباسازی صورت نیازمند مراحل خاصی است، باید گفت که تاتو لب ها باید به شکل خاصی انجام شود. در این روش باید از دستگاه سایه زن برای افزایش رنگ طبیعی لب ها استفاده شود. این دستگاه دارای سوزن های مخصوصی است که رنگ صحیح را به بافت لب تزریق می کند. برای اینکه مطمئن شوید افراد به رنگ های سایه لب حساسیت ندارند، بهتر است ابتدا یک تست حساسیت انجام دهید. در ادامه با مراحل شدیدینگ لب آشنا می شوید :

انتخاب رنگ :

اولین قدم برای تاتو لب انتخاب رنگ است که این گام بسیار مهم است. زیرا اگر رنگ انتخابی به لب ها نمی خورد می تواند روی صورت تاثیر منفی بگذارد. بنابراین، رنگ انتخاب شده برای شیدینگ باید با رنگ طبیعی لب و رنگ پوست سازگار باشد.

قرینه سازی لب ها :

افراد زیادی هستند که فکر می کنند لب های مشابهی دارند. اما وقتی درخواست شیدینگ روی لب می کنند متوجه عدم تقارن روی لب های خود می شوند. فردی که تاتو لب را انجام می دهد این نقطه را به دقت بررسی کند. پس از اصلاح عدم تشابه لب ها و تغییر لب ها به شکل دلخواه می تواند سایه زدن را شروع کند.

بی حس کردن :

قبل از شروع شیدینگ لب، لازم است لب را بی حس کنید. برای این منظور از داروهای تزریقی، ژل های بی حس کننده یا کرم های بی حس کننده استفاده می شود. مدت زمان بی حسی لب امکان دارد بسته به ماده مورد استفاده متفاوت باشد. اما بی حسی بین 20 تا 40 دقیقه پس از استفاده به لب ها ضربه می زند. پس از آن، تاتو لب می تواند شروع شود.

چگونگی انجام شیدینگ لب

آیا شیدینگ لب درد دارد ؟

هرچه تحمل درد کمتر باشد، هنگام شیدینگ لب ها ناراحتی بیشتری خواهید داشت. برخی افراد امکان دارد درد زیادی احساس نکنند. اگر آستانه تحمل درد شما پایین است، می توانید قبل از مراجعه به کلینیک از استامینوفن خوراکی استفاده کنید. ناپروکسن، ایبوپروفن، آسپرین، روغن ماهی و ویتامین E مصرف نکنید. زیرا رقیق کننده خون هستند و باعث خونریزی در هنگام کار می شوند. اکثر متخصصان قبل از شروع عمل از بی حسی موضعی استفاده می کنند. باعث می شود درد بسیار کمی احساس کنید.

مزایای شیدینگ لب :

شیدینگ لب مانند روش های دیگر دارای مزایایی است که در ادامه با مزایای شیدینگ لب آشنا می شوید :

  • شاداب تر و جوان تر نشان دادن صورت
  • تغییر رنگ یا پررنگ کردن لب
  • برجسته نشان دادن لب ها با حفظ حالت اولیه و طبیعی
  • اصلاح کردن فرم لب
  • از بین رفتن ایراد ها و مشکلات لب

چگونگی انجام شیدینگ لب 

ماندگاری شیدینگ لب چقدر است ؟

شیدینگ لب یک روش نیمه دائمی است. این بدان معنی است که پس از چند سال لازم است که برای ترمیم به کلینیک مراجعه کنید. در غیر این صورت رنگ لب کمرنگ یا کاملا محو می شود. لایه برداری مکرر لب، قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید و سیگار کشیدن از مهم ترین عواملی هستند که می توانند محو شدن رنگدانه جوهر را تسریع کنند و دوام سایه را کم کنند.

تفاوت تتو لب با روش های دائمی :

آرایش لب های دائمی و نیمه دائمی پدیده جدیدی نیست و از دهه 1990 شروع شد.در ابتدا خطوط لب تیره و پررنگ تاتو شد که به تدریج جای خود را به تاتو طبیعی و شفاف داد. متخصص جوهر و سوزن را به عمق پوست فشار می داد تا نتیجه دائمی شود. اما امروزه روی سطح پوست قرار داده می شود تا یک روش نیمه موقتی باشد و به رنگ طبیعی تری برسد.

بعد از شیدینگ لب چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

در طول دوره بهبود ریزش، امکان دارد درد، تورم و قرمزی را تجربه کنید. این موارد را می توان به راحتی با مسکن و کمپرس سرد برطرف کرد. بسیاری از مردم دوست دارند لب های خود را بپوشانند. اما شما نباید این کار را انجام دهید. زیرا لب ها برای بهبود سریعتر به هوا نیاز دارند. با شروع بهبودی لب ها، حدود یک هفته پوست روی لب ها پوسته پوسته می شود. به هیچ عنوان به پوست لب دست نزنید. زیرا باعث ناهمواری رنگ لب و همچنین بر جای گذاشتن جای زخم می شود. در موارد شدید، خاراندن پوست لب می تواند منجر به عفونت شود.

برای تسکین و محافظت از پوست لب، کمی وازلین روی لب ها بمالید. تا زمانی که لب ها به طور کامل بهبود نیافتند از ورزش شدید خودداری کنید. زیرا باعث تعریق و افزایش دما و التهاب لب ها خواهد شد. برای چند هفته از قرار دادن لب های خود در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و تا حد امکان از بالم لب حاوی SPF استفاده کنید. در چند روز اول لب های شما تیره تر از رنگ واقعی خود به نظر می رسند. پس از چند روز رنگدانه های جوهر محو می شوند و رنگ واقعی خود را نشان می دهند.

برای جلوگیری از سوزش لب ها از خوردن غذاهای تند، ترش، شور و تند خودداری کنید. روبالشی خود را به طور مرتب بشویید تا از ایجاد عفونت های باکتریایی در لب جلوگیری کنید. به مدت چند هفته از رفتن به سونا، سولاریوم و استخر خودداری کنید و از دوش آب گرم خودداری کنید. انتظار می رود نتیجه اصلی و نهایی کار را یک ماه بعد از شیدینگ لب مشاهده کنید. اگر احساس می کنید رنگ لب شما یکدست و صاف نیست، می توانید برای ترمیم به کلینیک مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که در صورت مشاهده هر گونه عوارض جانبی با پزشک خود مشورت کنید.

انتخاب رنگ در شیدینگ لب

برای انتخاب رنگ سازگار با پوست خود باید بدانید که پوست شما به کدام طیف رنگی تعلق دارد. انتخاب رنگ مناسب برای شیدینگ لب بر اساس رنگ پوست به صورت زیر انجام می شود.

رنگ پوست روشن :

افرادی که رنگ پوست روشن و سفید دارند، رنگ سایه لب آن ها باید صورتی، مرجانی و سرخابی روشن باشد.

رنگ پوست سبزه :

هر چه رنگ پوست صورت سبزتر باشد بهتر است از رنگ های صورتی و نارنجی استفاده کنید. البته هر چه رنگ پوست تیره تر باشد، رنگ های توصیه شده برای شیدینگ لب ها جگری، آجری و کاراملی است.

رنگ پوست گندمی یا متوسط :

برای این دسته از افراد با پوست متوسط ​​روشن یا پوست سفید، از رنگ های غنی صورتی، هلویی و بنفش پر رنگ استفاده می کنند. زیرا این تن رنگ آن ها را برای این افراد جذاب تر می کند.

انتخاب رنگ در شیدینگ لب 

شیدینگ لب چه معایبی دارد ؟

افرادی که این روش ها را برای زیبایی چهره خود انتخاب می کنند، با عوارض و ناراحتی های خاصی مواجه خواهند شد. اما اگر زیر نظر متخصص انجام شود، از عوارض تتو لب ها به میزان قابل توجهی کاسته می شود. اما اگر تاتو لب زیر نظر یک فرد بی تجربه انجام شود، امکان دارد فرد دچار مشکلاتی مانند تورم لب، قرمزی لب، لایه برداری لب و در موارد نادر عفونت لب، بافت لب، تب، لرز و سردرد شود. سایه زدن لب به مدت 6 تا 10 ماه روی لب ها دیده می شود. البته اگر فردی هر ماه برای رفع تاتو لب خود به پزشک مراجعه کند، می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد.

کاندیدای مناسب برای شیدینگ لب :

هرکسی که بیشتر به زیبایی صورت خود اهمیت می دهد می تواند تاتو لب انجام دهد. اما برخی از افرادی که شرایط خاصی دارند کاندیدای بهتری برای این روش آرایش دائمی خواهند بود. افرادی که زمان کافی برای آرایش صورت و لب های خود ندارند. افرادی که لب های ظریف و نازکی دارند. آن ها با شیدینگ به لب ها کمک می کنند تا لب هایشان برجسته تر و بزرگتر به نظر برسد. افرادی که لب های هماهنگ ندارند یا لکه ها و جای زخم روی لب هایشان دیده می شود.

آن ها می توانند این عیب ها را با تاتو لب بپوشانند و به اصلاح فرم لب های خود کمک کنند. افرادی که لب های بی رنگ دارند می توانند با سایه زدن رنگی طبیعی روی لب های خود ایجاد کنند و به زیباتر نشان دادن لب های خود کمک کنند. خانم‌هایی که برای جذاب‌تر کردن چهره‌شان سایه لب را انتخاب می‌کنند، باید هر 6 تا 8 ماه یک‌بار به پزشک مراجعه کنند و تاتوی لب‌های خود را اصلاح کنند. در غیر این صورت این رنگ برای مدت کوتاهی روی لب های آن ها باقی می ماند.

رژ لب دائم بهتر است یا شیدینگ لب ؟

هر دو روش در دسته آرایش دائمی صورت قرار می گیرند. در روش شیدینگ لب با کمک رنگ های خاص رنگ طبیعی لب ها را تقویت کرده و ناهمواری و ناهمواری آن ها را از بین می برند. اما در روش تزریق رژ لب با استفاده از رنگدانه های برای تاتو رژ لب، رنگ لب ها به طور کامل تغییر می کند. تفاوت دیگر این دو روش در نوع دستگاه مورد استفاده است. همچنین ماندگاری سایه لب کمتر از تاتوی دائمی رژ لب است.

عوارض تتو لب :

در هر نوع آرایش دائمی و نیمه دائمی، عوارض پیش عفونی، واکنش های آلرژیک و نارضایتی وجود دارد. مهم است که متخصصی که انتخاب می کنید از روش های بهداشتی استفاده کند و تجربه زیادی داشته باشد. بنابراین در انتخاب متخصص دقت کنید. بیشتر عوارض تاتو ابرو خوش خیم هستند. بعد از جلسه، لب کمی متورم خواهد شد. این تورم امکان دارد در برخی افراد بارزتر باشد. قرمزی امکان دارد رخ دهد که البته در چند نفر اتفاق می افتد. مانند یک تتو معمولی، می تواند منجر به پوسته پوسته شدن لب ها شود. این کاملا طبیعی است و بخشی از بازسازی پوست است.

بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس

بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس علاوه بر تضمین سلامت و زیبایی فرد باید نتیجه مطلوب و مناسب را پس از جراحی ارائه دهد. پس بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس باید دارای ویژگی ها و استانداردهای خاصی باشد. در داخل کلینیک های زیبایی معتبر تابلویی وجود دارد که تمامی مقررات و قوانین وزارت بهداشت در آن ذکر شده است. پس در اولین قدم ورود به کلینیک می توانید از مجوز یا عدم مجوز این مرکز زیبایی از وزارت بهداشت اطمینان حاصل کنید. بدین ترتیب بهترین کلینیک زیبایی تهران که از نظر بهداشتی در رتبه خوبی قرار دارد از لوازم و تجهیزات استانداردهای لازم استفاده می کند.

همچنین می توانید هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی از نظم و تمیزی محیط اطمینان حاصل کنید. این مشکل نشان دهنده دارا بودن یا نبودن اعتبار مورد نیاز این مرکز است. در بسیاری از کلینیک های زیبایی، پزشکان عمومی عمل های زیبایی را انجام می دهند. در حالی که انجام کلیه جراحی های زیبایی توسط پزشکانی که مشاوره تخصصی دارند ضروری است. پس اگر متوجه شدید که جراحی های زیبایی در یک کلینیک خاص توسط پزشکان عمومی انجام می شود، مطمئن باشید که این کلینیک از کیفیت جراحی خوبی برخوردار نخواهد بود. بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس کلینیکی است که در آن از کادر متخصص و مجرب استفاده می شود.

بهترین مرکز شیدینگ لب در تهرانپارس

نکاتی که باید برای انجام شیدینگ لب در نظر بگیرید :

برای اینکه از انجام این روش زیبایی بهترین نتیجه را بگیرید، حتما تمام نکات زیر را مد نظر خود قرار دهید، چرا که در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است وقت و هزینه زیادی را صرف کنید و ظاهر زیباتری هم بدست نیاورید.

مراجعه به سالن‌ های زیبایی استاندارد

حتما برای انجام شیدینگ لب به سالن زیبایی بروید که مجوز بهداشتی و تخصص این کار را دارند تا دچار مشکل نشوید و سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

مراجعه به متخصص شیدینگ لب

برای اینکه لب‌ ها رنگ و شکل طبیعی داشته باشد، این کار باید توسط متخصص باتجربه انجام شود.

کیفیت رنگ تزریقی

حتما رنگی که برای شیدینگ لب و تزریق استفاده می‌شود باید استاندارد و باکیفیت باشد، در ترکیب آنها از مواد شیمیایی خطرناک استفاده نشده باشد و تاریخ گذشته هم نباشد تا منجر به عفونت و حساسیت نشود.

عوارض شیدینگ لب :

مانند بسیاری از روش‌های زیبایی تهاجمی، شیدینگ لب عوارض دارد. بهتر است که ابتدا با خطرات و عوارض شیدینگ لب آشنا شوید و بعد درباره انجام دادن آن تصمیم بگیرید.

درد :

شیدینگ لب هم از جمله روش‌ها زیبایی است که انجام آن کمی درد دارد. البته میزان درد در هر فردی متفاوت است و در دوران قاعدگی بانوان، درد آن بیشتر است. اگر از آن دسته افرادی هستید که تحمل درد پایینی دارید انجام این روش به شما توصیه نمی‌شود و بهتر است از رژ لب و سایر لوازم آرایش لب برای زیباتر کردن لب‌ها استفاده کنید.

قبل از حضور برای شیدینگ لب به شما توصیه می‌شود که از روز قبل، ایبوپروفن، روغن ماهی و ویتامین ای را مصرف نکنید تا احتمال کبودی و خونریزی را کاهش دهد. به خاطر بافت لب‌ها،در صورت استفاده از مواد بی‌حسی اثر این مواد بیشتر می‌شود و احساس درد کمتر خواهد بود.

خشکی لب :

پس از شیدینگ لب، لب‌ها بسیار خشک می‌شوند و لازم است که برای مرطوب کردنشان به طور مرتب از بالم لب استفاده کرد.

عفونت و حساسیت :

در صورتی که شیدینگ لب در سالن‌های زیبایی غیر مجاز انجام شود، در مراحل انجام آن نکات بهداشتی رعایت نشود و یا از رنگ‌های غیر استاندارد یا وسایل آلوده برای تزریق استفاده شود، شیدینگ لب عوارض جدی برایتان خواهد داشت و منجر به بروز عفونت‌ها و حساسیت شدید خواهد شد. در صورت داشتن هر کدام از موارد زیر قبل از انجام شیدینگ لب با پزشک متخصص مشورت کنید: مشکلات پوستی،بیماری حاد،تبخال،مصرف دارو، داشتن آرایش دائم.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. مراقبت ها و دستورات مورد نیاز را به درستی انجام دهید تا نتیجه مناسبی از این روش بگیرید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای آشنا شدن با هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.