هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس✅【سال1403】⚡

ما در این مقاله سعی داریم شما را با هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس آشنا کنیم. حجم و رنگ لب ها تاثیر زیادی در زیبایی و شادابی چهره دارد. امروزه از آرایش لب با خط لب، تزریق ژل، تاتو خط لب، رژ لب دائمی و شیدینگ لب برای پرتر و حجیم تر نشان دادن لب ها استفاده می شود. شیدینگ لب یا رژ لب دائمی یکی از روش های آرایش لب نیمه دائمی است که به دلیل داشتن ظاهری طبیعی در بین خانم ها بسیار محبوب شده است و به شما کمک می کند همیشه آرایش ملایمی روی لب های خود داشته باشید. در ادامه برای آشنا شدن با هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس با ما همراه باشید.

شیدینگ لب چیست ؟

شیدینگ لب یا تاتو لب یک روش آرایش دائمی است که رنگ لب ها را تغییر می دهد. شیدینگ لب نوعی تاتو است که با تزریق رنگ دلخواه به زیر پوست لب، رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه شیدینگ لب به عنوان آرایش دائمی شناخته می شود، دائمی نیست و پس از مدتی رنگ و فرم لب ها به حالت اولیه خود باز می گردد. البته شیدینگ لب تا حدودی با تاتو لب متفاوت است و دستگاهی که برای هر دو استفاده می شود متفاوت است، شیدینگ لب برای سایه زدن لب و تقویت رنگ لب استفاده می شود، اما تاتو لب رنگ لب را تغییر داد و ماندگاری بیشتری دارد.

شیدینگ لب چیست ؟

چگونگی انجام شیدینگ لب

برای تندتر شدن رنگ طبیعی لب از روش شیدینگ لب استفاده می شود که با قلم و سوزن مخصوص زیر پوست لب تزریق می شود. در ادامه با مراحل شیدینگ لب آشنا می شوید :

انتخاب رنگ :

ابتدا باید با آرایشگر خود مشورت کنید تا حلقه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوست و رنگ لب شما مطابقت داشته باشد. باید مراقب باشید که رنگ انتخابی با رنگ پوست و رنگ طبیعی لب هایتان همخوانی داشته باشد تا روی ظاهر شما تاثیر منفی نداشته باشد.

قرینه سازی :

با اندازه‌گیری‌های دقیق، اگر لب‌ها موازی نباشند یا بخواهید شکل آن‌ها را تغییر دهید یا لب‌های نازک خود را کمی ضخیم‌تر کنید، خط لب درست می‌شود و خطوط بیرونی لب‌ها برای رنگ‌آمیزی نهایی مشخص می‌شوند.

بی حس کردن لب ها :

در صورت عدم استفاده از بی حسی، شیدینگ لب دردناک است. به همین دلیل، قبل از شروع ریزش، از انواع ژل های بی حس کننده، کرم های بی حس کننده یا داروهای بی حس کننده تزریقی استفاده می شود. معمولا 20 تا 40 دقیقه طول می کشد تا بیهوشی اثر کند. نمی توان انتظار داشت که سایه لب کاملا بدون درد باشد. با یک سوزن ظریف، رنگ انتخابی شما قرار است با ضربه های سریع سوزن به سمت بالا و پایین به زیر پوست شما تزریق شود تا کل لب رنگ شود، اگرچه شیدینگ لب در عمق کمتری نسبت به تاتو انجام می شود.

شیدینگ لب دردناک است، البته اگر تحمل درد خوبی داشته باشید مشکل خاصی ندارید و به راحتی می توانید آن را تحمل کنید. پس آماده باش اگر می خواهید بدانید شیدینگ لب دردناک است یا خیر، باید گفت که با وجود استفاده از بی حس کننده، رنج زیادی نخواهید برد و اگر بسیار حساس باشید، با درد قابل تحمل و ضعیفی مواجه خواهید شد.

رنگ کردن لب ها :

بعد از بی حس شدن لب ها و اطراف لب ها، رنگ انتخاب شده را وارد دستگاه تاتو می کنند و نوع و اندازه سوزن را متناسب با نوع شدینگ لب انتخاب نموده رودی دستگاه سوار می کنند و ناحیه مشخص شده روی لب را رنگ می کنند.

شیدینگ لب چقدر ماندگاری دارد ؟

ماندگاری شیدینگ لب بین 6 تا 10 ماه است و برای افزایش ماندگاری می توانید هر ماه سایه لب را تعمیر کنید. اگر لب‌ها را لایه‌برداری می‌کنید یا قرار گرفتن در معرض آفتاب و خشکی بیش از حد لب‌ها باعث لایه‌برداری لب‌ها می‌شود، احتمال شیدینگ به مدت کمتر از 6 ماه افزایش می‌یابد. شما می توانید هر 6 تا 8 ماه یکبار برای ترمیم سایه کامل لب به تاتو کار مراجعه کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای شیدینگ لب :

رنگ پوست و رنگ پوست شما تاثیر زیادی در انتخاب رنگ لب شما دارد و اگر رنگ انتخابی به اندازه کافی با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشد، نتیجه خوشایند نخواهد بود. رنگ پوست به سه دسته روشن، متوسط ​​و تیره تقسیم می شود که می توان بر اساس این موارد رنگ سایه را انتخاب کرد. در ادامه با رنگ شیدینگ لب آشنا می شوید :

پوست تیره :

افراد با پوست تیره می توانند از بیشتر رنگ های لب استفاده کنند اما بهتر است از رنگ های قهوه ای و بنفش صرف نظر کنند و بیشتر از رنگ های صورتی و نارنجی روشن استفاده کنند.

پوست روشن :

رنگ لب مناسب برای پوست روشن باید در طیف صورتی، هلویی و قرمز باشد. مناسب ترین انتخاب رنگ سایه لب برای افراد با پوست روشن، قرمز، سرخابی و مرجانی است.

پوست متوسط :

رنگ پوست گندمی متوسط ​​و روشن بهتر از تاژ های بنفش، صورتی و هلویی برای رنگ لب کاربر است تا چهره او سردتر به نظر برسد. البته بهتر است برای پوست های سبز روشن از رنگ های فرمی، جگری، آجری، قهوه ای و کاراملی استفاده کنید.

چگونگی انجام شیدینگ لب

تاتو شیدینگ چقدر دوام دارد ؟

اثرات شیدینگ دائمی لب از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما بین 2 تا 5 سال طول می کشد. مهمترین عامل در ماندگاری نتایج، توانایی پوست شما در حفظ رنگدانه های آرایشی و توانایی سیستم شما در تجزیه و استخراج آن ها است. عادات سبک زندگی شما در ماندگاری رژ لب شما نقش دارد. بنابراین سعی کنید قرار گرفتن در معرض نور خورشید و شنای مکرر در استخرها و اقیانوس ها را به حداقل برسانید. شما می توانید با انجام معاینات منظم، که باید سالی یک بار انجام شود، اثر عمل خود را طولانی تر کنید.

نکات مهم برای انجام شیدینگ لب

برای این که نتیجه مناسبی از این روش بگیرید باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه با آن آشنا می شوید :

مراجعه به سالن های زیبای استاندارد :

برای انجام سایه لب به سالن زیبایی که دارای مجوز بهداشت و تخصص باشد مراجعه کنید تا دچار مشکل نشوید و سلامتی خود را به خطر نیندازید.

کیفیت رنگ تزریقی :

رنگی که برای رنگ کردن لب و تزریق استفاده می شود باید کیفیت بالایی داشته باشد، حاوی مواد شیمیایی خطرناک نباشد و تاریخ مصرف آن نگذشته باشد تا باعث عفونت و حساسیت نشود.

مراجعه به متخصص شیدینگ لب :

برای اینکه لب ها رنگ و فرم طبیعی داشته باشند این کار باید توسط متخصص مجرب انجام شود.

شیدینگ لب به روش فیکانتور چیست ؟

یکی از روش های شیدینگ لب فیکانتور لب است که علاوه بر لب برای ابرو و خط چشم استفاده می شود. روش Ficantor توسط آکادمی Fay توسعه یافته و با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می شود. برای انجام فیکانتور لب مانند سایر عمل های زیبایی ابتدا نظر و علاقه مشتری در نظر گرفته می شود. این روش باید زیر نظر و مشورت متخصصان زیبایی انجام شود.

اگر فیکانتور لب به درستی انجام شود، نتیجه رضایت بخشی حاصل می شود. در روش فیکانتور با استفاده از نسبت طلایی سعی می شود ظاهری طبیعی و متناسب با ویژگی های صورت به لب ها بدهد. در این روش از قرینه سازی برای به هم رساندن لب ها استفاده می شود. افرادی که قصد انجام شیدینگ لب به روش فیکانتور را دارند باید فارغ التحصیل آکادمی فی باشند. اسامی افرادی که این مدرک را دریافت می کنند در سایت اصلی آکادمی فی ثبت شده است.

مزایای شیدینگ لب :

زمان مورد نیاز برای شیدینگ لب ها بسته به درخواست مشتری بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم می باشد. امروزه متخصصان از رنگ های ارگانیک و تجهیزات جدید دیجیتالی برای شیدینگ لب ها استفاده می کنند. نتیجه شیدینگ لب ها بر خلاف استفاده از پرکننده ها، ظاهری طبیعی تر و لب های برجسته تر و زیباتر است. در ادامه با مزایای شیدینگ لب آشنا می شوید :

آرایش دائمی و صرفه جویی در وقت :

یکی دیگر از دلایل استفاده از این روش در خانم ها این است که امکان دارد نتوان در تمام روز آرایش لب تمیز و خوبی داشت، بنابراین آرایش دائمی لب و استفاده از روش ها می تواند گزینه مناسبی برای جلوگیری از این مشکل و حتی صرفه جویی در وقت باشد.

اصلاح خط لب و از بین رفتن ایرادات :

با استفاده از شیدینگ لب می توانید ایرادات خط لب را برای مدت طولانی از بین ببرید و ظاهر آن را بهبود ببخشید. تقویت رنگ لب با استفاده از سایه لب، می توانید لب هایی با هر رنگ دلخواه داشته باشید.

بهتر شدن شکل لب و قرینه سازی :

یکی از مهم ترین مزایای شیدینگ لب ها برجسته کردن و نشان دادن لب ها با استفاده از روش شیدینگ است.

نکات مهم برای انجام شیدینگ لب 

چه افرادی برای انجام شیدینگ لب مناسب هستند ؟

کسانی که لب های نازک و ظریفی دارند با استفاده از این روش می توانند آن ها را بزرگتر و برجسته تر از آنچه هستند نشان دهند. افرادی که لب های بی رنگ دارند بهترین گزینه برای شیدینگ هستند. زیرا پس از اتمام کار تغییرات زیادی ایجاد می کنند. کسانی که خال، لک یا اسکار روی لب‌هایشان دارند، یا حتی کسانی که لب‌های همسان ندارند. می تواند از این روش استفاده کند. افرادی که زمان کافی برای آرایش کردن ندارند. با این روش همیشه تمیز و مرتب هستند.

هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس 

هزینه شیدینگ لب کم نیست. مانند سایر روش های زیبایی کمتر تهاجمی، نتیجه نهایی به مقدار پولی که پرداخت می کنید بستگی دارد. اگر به مرکزی برخورد کردید که قیمت مناسبی دارد، بدانید که وضعیت خوبی دارد و اصول بهداشتی را رعایت می کند، زیرا با این روش نمی توان ریسک کرد.

شیدینگ لب با رژ لب چه تفاوتی دارد ؟

شیدینگ لب و رژ لب هر دو به لب ها رنگ می بخشند اما اساس کار آن ها متفاوت است. رژ لب به طور موقت لب ها را رنگ می کند و امکان دارد در طول روز کم رنگ شود و باید دوباره استفاده شود. گاهی اوقات این رنگ می تواند یک روز روی لب شما بماند. از طرفی شیدینگ لب برای مدت طولانی تری رنگ لب است و برای برخی از افرادی که لب های بی رنگ دارند یا همیشه دوست دارند آرایش لب داشته باشند انتخاب خوبی است. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما بهترین است، می‌توانید برای از بین بردن تمام سردرگمی‌های ذهنی خود، از مشاوره تخصصی بهره ببرید.

هزینه شیدینگ لب در تهرانپارس 

مزایای باورنکردنی سایه لب :

به لب ها رنگ و حجم قابل توجهی می‌دهد. لب های نازک را پر نشان می‌دهد. کانتور لب، عدم تقارن لب را اصلاح می‌کند. به لب های تیره، رنگ زیبا می‌بخشد. جای زخم لب را پنهان می‌کند. شدینگ لب، ماندگاری بالایی دارد و ضد لک است. نیازی به استفاده از رژ لب ندارید. برای مدت زمان طولانی نیازی به خرید رژ لب ندارید و این صرفه اقتصادی دارد. در طول 24 ساعت روز، لب شما با رنگ زیبا و پر حجم دیده می‌شود. آرایش لب شما ماسیده نمی‌شود. سایه لب مانند رژ لب نیست که با کوچکترین حرکت پاک شود.

کارایی شیدینگ لب ها :

سایه لب به لب ها ظاهری کاملاً طبیعی می بخشد که عاشق شدن آن غیرممکن است. این فرایند با ابزاری که سوزن های آن را ثابت کرده باشد انجام می شود. سپس از این ها برای تزریق رنگدانه ها در بالاترین لایه لب استفاده می شود. این یک آرایش نیمه دائمی است زیرا این عناصر به ماندگاری سایه طبیعی لب کمک می کنند. با این حال ،این ماندگاری به انتخاب سبک زندگی مانند عادت های سیگار کشیدن ، محصولات استفاده شده برای صورت ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و غیره بستگی دارد.

فاکتورهایی وجود دارد که مشتری قصد دارد قبل از انتخاب سایه زدن لب ، باید بطور طبیعی در نظر بگیرد. در وهله اول ، مشتری باید اطمینان حاصل کند که متخصص زیبایی ، کسی که از ابزارهای مدرن استفاده می کند ، مهارت دارد. در حال حاضر ، ابزار آرابش دائم لبها کاملا دیجیتالی و ظریف برای حساسیت پوستها می باشند.

نوع رنگدانه نیز برای شیدینگ لب طبیعی و ماندگار مهم هستند . رنگدانه های لب در طول سال ها به جدیدترین مدل خود تبدیل شده است. نوع رنگدانه ای که برای سایه زدن لب مورد استفاده قرار می گرفت ، بر پایه کربن بود تا در گذشته رنگدانه ای با رنگ ماندگارتر و جسورتر باشد. با این حال ، کشف شد که نتایج حاصل از اثر کربن بر روی پوست می تواند واقعاً خشن باشد ، و از سایه ای که کاملاً غیرطبیعی است دور شود. این روزها انواع رنگدانه های طبیعی بیشتری وجود دارد که از نوع ارگانیک و با کیفیت هستند. اینها برای استفاده بسیار توصیه می شوند.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. مراقبت ها و دستورات لازم را به خوبی انجام دهید تا نتیجه مناسبی از این روش بگیرید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مهتاب شهریاری

سلام مهتاب شهریاری هستم، 3 سال کار نویسندگی و تولید محتوا در حوزه زیبایی انجام داده ام؛ تا به امروز تمام سعی خود را کرده ام که بهترین مطالب را گردآوری کنم و در اختیار مردم قرار دهم؛ در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد دارید، می توانید با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.