هزینه میکروپیگمنتیشن در تهرانپارس⭐️【سال1403】❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با هزینه میکروپیگمنتیشن ابرو در تهرانپارس آشنا کنیم. میکروپیگمنتیشن که به عنوان آرایش دائمی شناخته می شود، به عنوان نوعی آرایش یا تاتو زیبایی شناخته می شود و یک روش زیبایی است که برای بهبود یا جایگزینی رنگ از دست رفته روی پوست شما استفاده می شود. میکروپیگمنتیشن در درجه اول برای صورت شما استفاده می شود و برای تقویت ابروها، مژه ها، پلک ها و لب ها استفاده می شود. همچنین از این روش برای استتار یا التیام زخم ها و حتی رنگ آمیزی پوست و بازگرداندن رنگ به قسمت هایی از پوست که رنگ خود را از دست دادند استفاده می شود. در ادامه برای آشنا شدن با هزینه میکروپیگمنتیشن در تهرانپارس با ما همراه باشید.

میکروپیگمنتیشن چیست ؟

زیبایی دائمی یا میکروپیگمنتیشن یک روش آرایشی جدید است که با تزریق رنگدانه‌های معدنی به لایه‌های زیرین پوست، امکان تغییر ظاهر ابروها، خط رویش مو را به آقایان و خانم‌ها می‌دهد. بدن زیباتر البته، روش دائمی به این معنا نیست که شما تا پایان عمر اثرات آن را بر ظاهر خود خواهید دید. اما اثرات آن در مدت زمان طولانی مشهود است. این کار با یک سوزن بسیار ظریف، نازک و رنگدانه‌دار انجام می‌شود که برای فرم دادن به ابروها، چشم‌ها یا لب‌ها استفاده می‌شود. دستیابی به میکروپیگمنتیشن با هر نوع پوستی امکان پذیر است.

میکروپیگمنتیشن با دستگاه دیجیتال انجام می شود و دارای 20 سوزن با شکل های مختلف است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. به این ترتیب رنگدانه ها از طریق سوزن به طور موثری به داخل پوست نفوذ می کنند که باعث طولانی شدن مدت میکروپیگمنتیشن می شود. در این روش از سوزن هایی با شکل و اندازه خاص استفاده می شود که می تواند به موهای شما حالت طبیعی بدهد. با این حال، این یک تصور اشتباه است که نتایج طبیعی فقط با میکروبلیدینگ امکان پذیر است.

میکروپیگمنتیشن را می توان گزینه مناسبی برای افرادی که به آرایش سنتی حساسیت دارند در نظر گرفت. افرادی که دارای محدودیت های فیزیکی مانند آرتریت شدید هستند می توانند از این روش استفاده کنند. چنین روشی ممکن است گزینه مناسبی برای افرادی باشد که از عینک استفاده می کنند. همچنین، از آنجایی که میکروپیگمنتیشن برای کاربردهای پزشکی استفاده می شود. همچنین برای درمان اسکار آکنه، ترمیم شکاف لب و برگشت رنگدانه اطراف نوک پستان افرادی که تحت شیمی درمانی یا جراحی سینه قرار می گیرند، استفاده می شود.

میکروپیگمنتیشن چیست ؟

مزایای میکروپیگمنتیشن ابرو

زیبایی دائمی یا میکروپیگمنتیشن به شما این فرصت را می دهد که تغییرات ظریفی برای افزایش زیبایی خود ایجاد کنید. این تغییرات برای همه افراد چه جوان و چه مرد مناسب است. با میکروپیگمنتیشن علاوه بر اعتماد به نفس افراد به خصوص افرادی که از آلوپسی و ریزش مو رنج می برند و بیماران تحت شیمی درمانی، سبک زندگی آن ها تغییر می کند و تحرک بیشتری دارند. آزادی شخصی بیشتر و مهمتر از همه، آن ها در زمان برای آرایش صرفه جویی می کنند. جدید، این فرآیند دارای اثر ضد لک فوق العاده ای است که برای سال ها دوام می آورد.

میکروپیگمنتیشن برای افراد مبتلا به آلرژی های آرایشی، افرادی که چشم های حساسی دارند که همیشه از لنز استفاده می کنند، کسانی که عینک می زنند یا کسانی که ورزش می کنند و فعال هستند بسیار موثر است. خط چشم دائمی مژه ها را زیبا می کند و آرایش چشم دودی شیکی به شما می دهد. با خط لب معمولی، لب ها برجسته تر به نظر می رسند، در حالی که رنگدانه ها ظاهری سه بعدی فوق العاده به لب ها می بخشند. از میکروپیگمنتیشن برای پوشاندن طاسی، پوشاندن زخم ها، بازسازی هاله سینه، خطوط استتار استفاده می شود. برای آشنا شدن با فواید میکروپیگمنتیشن ابرو به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

میکروپیگمنتیشن برای چه افرادی مناسب نیست ؟

کسانی که مشکلات پوستی فعال دارند، مانند قرمزی چشم، زگیل، تبخال. کسانی که از ایدز، دیابت، سندرم چشم خشک، اختلالات خونی، هپاتیت B یا C و سل رنج می برند. کسانی که به رنگ های قرمز حساسیت زیادی دارند. افرادی که در 6 ماه گذشته قرص آکوتان مصرف کردند.

اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن ابرو :

اهمیت انتخاب رنگ مناسب برای میکروپیگمنتیشن بسیار بالاست و استفاده از رنگ هایی که بر اساس اصول بهداشتی تولید نشدند، سلامت افراد را به خطر می اندازد. برای عدم حساسیت رنگ میکروپیگمنتیشن، 7 روز قبل از عمل تست رنگ و حساسیت انجام می شود که نتایج آن نشان می دهد که آیا شما حساسیت دارید یا خیر. برای انجام این آزمایش، مقدار کمی رنگدانه جدا شده به پوست تزریق می شود.

بعد از میکروپیگمنتیشن برای ماندگاری و کیفیت رنگ چه مراقبت هایی باید انجام داد ؟

برای حفظ و افزایش ماندگاری میکروپیگمنتیشن پس از انجام این روش تا حد امکان از مصرف داروهایی مانند آسپرین خودداری کنید معمولا بعد از انجام هاشور زخم ها باز بوده و فردی که تحت میکروپیگمنتیشن قرار گرفته نباید در داخل آن قرار گیرد. یک محیط آلوده در صورت مصرف برخی داروها، قبل از اقدام به میکروپیگمنتیشن، فرد مسئول باید مطلع شود. حداقل تا سه روز پس از انجام این کار صورت یا ابروهای خود را نشویید. برای تسریع در بهبود زخم ابرو بهتر است از پماد چشمی استفاده کنید و برای سهولت کار می توانید از گوش پاک کن برای این کار استفاده کنید.

برای اینکه بعد از میکروپیگمنتیشن به پوست آسیبی وارد نشود، باید تا چند روز از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کرد. علاوه بر استحمام، از رفتن به سونا و جکوزی خودداری کنید. تا چند روز پس از میکروپیگمنتیشن ابرو باید از مصرف دخانیات و الکل خودداری کرد. تا زمان بهبودی ابرو، باید از خوابیدن روی صورت خودداری کرد زیرا باعث فشار و آسیب به پوست ابرو می شود. تا حد امکان باید از خاراندن و اپیلاسیون زخم های کوچک در محل میکروپیگمنتیشن خودداری شود زیرا ممکن است بافت پوست آسیب ببیند و رنگ پوست ابروها مخدوش شود.

مزایای میکروپیگمنتیشن ابرو 

مشاوره قبل از میکروپیگمنتیشن ابرو :

در طول جلسات مشاوره، می توانید با جراح خود در مورد اهداف زیبایی شناختی این مداخله مشورت کنید. جراح همچنین بررسی می کند که آیا شما کاندیدای خوبی برای این روش هستید یا خیر و این روش چه مزایایی برای شما به همراه دارد. هنگامی که جراح از اهداف و وضعیت پزشکی شما آگاه شد، گزینه های درمانی بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت. قبل از مراجعه به پزشک و شرکت در جلسات مشاوره، آماده صحبت در مورد سابقه پزشکی خود باشید. در این جلسات مواردی مانند حساسیت و مصرف هر گونه دارو، انجام جراحی در گذشته، ابتلا به شرایط پزشکی هم اکنون و در گذشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در چه مناطقی از بدن می توان از میکروپیگمنتیشن استفاده کرد ؟

این روش را می توان در بسیاری از نواحی بدن انجام داد. اما معمولا در اطراف صورت و سر انجام می شود. در ادامه با مناطق مختلف که می توان میکروپیگمنتیشن انجام داد آشنا می شوید :

ابرو :

در طول اعصار، ابروها همواره یکی از محورهای اصلی زیبایی افراد بوده است. در دنیای امروز، میکروپیگمنتیشن به یکی از محبوب ترین تکنیک ها برای دستیابی به زیباترین ابروها بدون نیاز به ساعت ها وقت گذاشتن جلوی آینه تبدیل شده است. امروزه این روش جایگزین مناسبی برای کاشت ابرو می باشد. این پیشرفت به جای استفاده از خطوط ظریف یا تقلید از ضربات طبیعی موهای ابرو، از نقاط رنگدانه ای استفاده می کند که بیشتر با تاتو سنتی مطابقت دارد. این نقاط ریز به رنگ اجازه می دهد تا به تدریج ایجاد شود و در نتیجه جلوه ای مطلوب بیشتر شود. ابروهای پر و زیبایی پراکنده که خیلی ها آرزوی رسیدن به آن را دارند. زمان ریکاوری شبیه ابروهای میکرو تیغه است، اما نتایج 2 تا 3 برابر بیشتر ماندگاری دارند! میکروپیگمنتیشن ابرو عالی است. زیرا برای انواع پوست مناسب است.

خط چشم :

بسیاری از متخصصان زیبایی خط چشم میکروپیگمنتیشن را ارائه می دهند. این فرآیند شامل تزریق یک رنگدانه تیره بر روی درب است که ظاهری از آستر یا آستر مایع روزمره شما را تقلید می کند. خط چشم میکروپیگمنتیشن معمولا توسط کسانی انتخاب می شود که نمی خواهند هر روز از خط چشم بدون نیاز به استفاده از آن استفاده کنند. این نوع خط چشم به طور کلی می تواند به روش های مختلفی برای رفع نیاز هر مشتری استفاده شود. به عنوان مثال، یک مشتری ممکن است درخواست یک خط نازک را داشته باشد که فقط برای خط مژه استفاده می شود، یا ممکن است جوهر غلیظ تری تزریق کند که جلوه واضح و چشمگیری ایجاد کند.

خط لب :

امروزه بیش از هر زمان دیگری، خانم ها می خواهند هر روز لب هایی شاداب، شاداب و زیبا داشته باشند. اگرچه پرکننده‌های پوستی یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها برای دستیابی به این نتایج هستند، بسیاری از کلینیک‌ها میکروپیگمنتیشن لب را ارائه می‌دهند، روشی که برای پر و رنگی ماندن لب‌ها طراحی شده است. این فرآیند شامل استفاده از یک سوزن کوچک است که به آرامی رنگ انتخابی مشتری را به لب ها تزریق می کند تا جلوه صورتی طبیعی ایجاد کند. میکروپیگمنتیشن لب تضمین می کند که رنگ ها محو یا لکه نمی شوند. آن ها همچنین می‌توانند با تکنیک‌های خاصی، لب‌ها را شفاف‌تر کنند و بزرگ کنند.

در چه مناطقی از بدن می توان از میکروپیگمنتیشن استفاده کرد ؟

پوست سر :

در حالی که میکروپیگمنتیشن به طور سنتی با تقلید از ظاهر تکنیک های آرایشی خاص همراه است، برای کمک به افرادی که از ریزش موی ناخواسته رنج می برند اقتباس شده است. طبق گزارش انجمن ریزش مو آمریکا، تا سن 35 سالگی، دو سوم مردان نوعی ریزش مو را تجربه کردند. این انجمن ادعا می کند که تا سن 50 سالگی، حدود 85 درصد از مردان به طور قابل توجهی موهای کمتری نسبت به سال های گذشته دارند. میکروپیگمنتیشن پوست سر برای کمک به افرادی که اعتماد به نفس زیادی به دلیل ریزش مو از دست دادند، طراحی شده است. این یک درمان غیر تهاجمی است که از رنگدانه و سوزن مخصوص برای نفوذ به پوست و ایجاد فولیکول های ریز در سراسر پوست سر استفاده می کند. اساسا، میکروپیگمنتیشن پوست سر، نقاط ریز را ایجاد می کند تا ظاهر موهای کوتاه شده را تقلید کند و یک مدل موی براق و طبیعی ایجاد کند.

استتار اسکار :

اسکارها اغلب احساس، شکل و رنگ متفاوتی نسبت به پوست معمولی دارند. می توان از آرایش برای تقویت یا پوشاندن این تفاوت ها بین جای زخم و پوست اطراف آن استفاده کرد. آرایش اغلب در طول روز از بین می‌رود و می‌تواند جای زخم‌های آشکار باقی بماند. میکروپیگمنتیشن جایگزینی برای آرایش به عنوان روشی برای پنهان کردن جای زخم است. در حالی که مخفی کردن سوختگی ها به همان روشی که آرایش انجام می دهد، میکروپیگمنتیشن پزشکی می تواند تا سه سال طول بکشد. آسیب دیدگان نیازی به نگرانی در مورد آرایش منظم ندارند و می توانند در فعالیت های روزانه خود اطمینان بیشتری داشته باشند.

رنگ آمیزی آرئولا :

این روش اغلب پس از بازسازی سینه یا ماستکتومی انجام می شود. رنگ آمیزی آرئولا می تواند ظاهر اسکارهای جراحی یا به طور کلی نوک پستان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. رنگ های آرئولا را می توان توسط تکنسین سفارشی کرد و از روش های میکروپیگمنتیشن سایه دار برای ایجاد یک جلوه طبیعی استفاده می شود.

هزینه میکروپیگمنتیشن در تهرانپارس

هزینه میکروپیگمنتیشن از جراح به جراح و بر اساس موقعیت جغرافیایی متفاوت است. هزینه های این روش به عواملی مانند اندازه و نوع تاتو و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد. هزینه میکروپیگمنتیشن در تهرانپارس به عواملی بستگی دارد که در ادامه با آن آشنا می شوید :

  • عوارض احتمالی
  • هزینه بیهوشی
  • علائم طبیعی بعد از درمان
  • تجهیزات جراحی
  • مراقبت از پوست
  • تست های آزمایشگاهی
  • دستمزد جراح
  • داروهای تجویز شده

در صورت مشاهده علائمی مانند درد، قرمزی یا التهاب که نشان دهنده عفونت است، حتما با پزشک خود تماس بگیرید. از آنجایی که میکروپیگمنتیشن جراحی زیبایی محسوب می شود، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. سعی کنید جراح را بر اساس عواملی مانند تجربه و سابقه کاری انتخاب کنید نه هزینه.

هزینه میکروپیگمنتیشن در تهرانپارس

پزشکان درباره میکروپیگمنتیشن چه می‌گویند؟

همان‌طور که گفتیم میکروپیگمنتیشن در حوزه پزشکی کاربرد فراوانی دارد، اما کاربرد آن به شکل گسترده و به عنوان یک فرآیند زیبایی موضوعی است که باید به آن توجه کرد. امروزه در کاربرد‌های پزشکی از اصطلاح میکروپیگمنتیشن یا درماتوگرافی به جای عنوان تاتو استفاده می‌شود. از این روش برای درمان ضایعات پوستی، اسکارها، سوختگی، ترمیم ابرو، علامت‌گذاری در آندوسکوپی‌ها، میکروپیگمنتیشن قرنیه، درمان ضایعات پوستی با منشاء ویروسی و… بهره می‌برند.

در کشور‌های پیشرفته، پزشکان متخصص پوست و جراحان پلاستیک به عنوان آخرین مرحله درمان از آن استفاده می‌کنند، به‌طور مثال پس از جراحی پلاستیک جهت درمان لب شکری؛ رنگ سرخ لب و رنگ پوست با هم آمیخته می‌شوند، زیرا هنوز لب فرم و شکل طبیعی خود را به دست نیاورده و تنها راه باز گرداندن رنگ طبیعی از طریق میکروپیگمنتیشن است. همانطور که خودتان هم می‌دانید زیبا شدن به این شیوه خالی از درد و نگرانی نیست. پوست یکی از حساس‌ترین عضو‌های بدن است که به صورت عادی هم مراقبت‌های خاص خود را می‌طلبد و اگر قصد انجام میکروپیگمنتیشن را دارید، باید توصیه پزشکان را جدی بگیرید:

دستگاه‌ها، رنگ‌ها و ملزومات مصرفی مورد استفاده باید بر اساس اصول پزشکی تهیه و تولید شده باشند، در غیر این صورت استفاده از وسایل غیراستاندارد می‌تواند عوارض جبران‌ ناپذیری برای آرایشگر و مشتری به همراه داشته باشد. پیگمنتر باید دوره‌های آموزشی میکروپیگمنتیشن، تکنیک‌های انجام کار، اصول زیبایی شناختی و طراحی چهره را گذرانده باشد؛ در غیر این صورت به دلیل دائمی بودن آرایش ممکن است خواست مشتری تامین نشود و باعث ایجاد بحران‌های روحی و روانی در فرد شود.

چه اتفاقی بعد از میکروپیگمنتیشن برای پوست می افتد؟

پس از میکروپیگمنتیشن بیماران اغلب در ناحیه مورد نظر مقداری ورم را حس می‌کنند. معمولا متخصصانی که میکروپیگمنتیشن شما را انجام می‌دهند، به شما توصیه می‌کند هر چند وقت یک بار از کیسه یخ استفاده کنید و همچنین پمادهای ویژه ای را برای کاهش تورم و التهاب معرفی می‌کنند. افرادی که میکروپیگمنتیشن را دور چشم‌های خود انجام می‌دهند، ممکن است ریختن اشک را تجربه کنند. این علامت تقریبا برای همه افراد مشترک است. به همین دلیل بهتر است با کسی به کلینیک مربوطه بروید و خودتان رانندگی نکنید.

متخصص مربوطه برای شما مواد ضدعفونی‌کننده خاصی را برای پاکسازی مناطق آسیب دیده توصیه می‌کند. متخصصین همچنین توصیه می‌کنند که از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. شما باید از برخی از محصولات و مواد غذایی مانند پراکسید باید خودداری کنید. این محصولات می‌توانند تاثیر منفی بر تثبیت رنگ داشته باشند. پس از میکروپیگمنتیشن رنگی که می‌بینید پر رنگ‌تر و تیره‌تر از آنچه می‌خواهید به نظر می رسد. اما در عرض چند هفته این رنگ‌ها محو می‌شوند و به رنگ دلخواهتان  تغییر می‌کنند. اگر دچار تب یا ضایعات پوستی و همچنین تورم و سوزش بیش از حد معمول را تجربه کردید حتما این موارد را با پزشک خود در میان بگذارید.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن در تهرانپارس و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.