ماندگاری فیبروز ابرو【سال1402】❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با ماندگاری فیبروز ابرو آشنا کنیم. امروزه یکی از راه های زیباتر شدن و تغییر، فیبروز ابرو است. فیبروز ابرو یک تکنیک زیبایی نیمه دائمی و موقتی ابرو است. در این روش بین ابروها نوارهایی قرار می گیرد که باعث پر و زیبایی ابروها می شود. دوام و ماندگاری فیبروز ابرو برای افرادی که می خواهند فیبروز ابرو انجام دهند بسیار مهم است. نکته مهم این است که پس از انجام فیبروز ابرو باید تا حد امکان آن ها را حفظ کنید. در ادامه برای آشنا شدن با ماندگاری فیبروز ابرو با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو روشی برای خالکوبی نیمه دائمی است که امکان ایجاد زیبایی ابرو و اصلاح عیوب احتمالی آن را فراهم می کند. روش فیبروز بر اساس اصول میکروبلیدینگ است. نام روش فیبروز برگرفته از آکادمی فی در صربستان است که توسط برانکو بابیچ تأسیس شد. میکروبلیدینگ یک روش دستی حذف موهای زائد ابرو به صورت نیمه دائمی است. فرم کامل و بی نقص ابروها با توجه به نسبت طلایی و نسبت طلایی فی 1/618 محاسبه می شود. در روش فیبروز، طرح ابرو بر اساس نسبت طلایی و مورفولوژی صورت محاسبه می شود.

فیبروز دارای زیرشاخه های مختلفی است که هر روز توسط اساتید این روش گسترش می یابد، از جمله ابروهای پررنگ، ابروهای مد روز، برزیلی، چینی، لیفت، هایپر و هالیوودی. فیبروز با قلم دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف و رنگ های ارگانیک برای فیبروز انجام می شود. بعد از اتمام این روش زیبایی ابروهای خود را با فرمی بسیار طبیعی و عالی خواهید دید. امروزه اکثر افراد این روش زیبایی و آرایش ابرو را می شناسند و در تمام جوامع از این روش استفاده می کنند.

فیبروز ابرو چیست ؟

هدف انجام فیبروز

هدف از این روش رفع و ارائه راه حلی برای پوشاندن عیوب ابرو است که با پرکردن نواحی خالی، فرم دادن به ابرو و کانتور کردن ابرو انجام می دهید. با فیبروز ابرو می توانید ابروهایی با طرح و رنگ خاص داشته باشید. این روش آرایش ابرو دائمی نیست و پس از مدتی از بین می رود، بنابراین می توانید برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاصی از این روش به صورت دائمی استفاده کنید. احساسات، شخصیت و همچنین نیات یک فرد به خوبی از طریق حرکات و حالات چهره آشکار می شود. ابروهایی که تحت فرمان این ماهیچه‌ها قرار دارند، آنچه را که برای آن ها اتفاق می‌افتد آشکار می‌کنند و سیگنال‌هایی را برای ما ارسال می‌کنند که برای همه مردم این سیاره درک جهانی دارند.

حتی اگر ابروهایمان را تکان ندهیم، باز هم شکل، رنگ و تراکم ابروها حکایتی دارد و همه چیز را درباره ما آشکار می کند.  ابروها همچنین مانند آهنربایی برای جنس مخالف عمل می کنند، آهنربایی که همه را جذب می کند.متاسفانه آهنربای شخصیت درونی با چنین باری در درون هر یک از ما نهفته است. با مراجعه به سالن های زیبایی می توانید از این روش بهره مند شوید همچنین با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با این روش و مراحل آن می توانید ابروهای خود را آماده کنید البته توصیه نمی شود.

فیبروز ابرو چه مزایایی دارد ؟

اجرای فیبروز توسط افراد مجرب باعث می شود موهای طرح دار به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه ظاهر شوند زیرا در این روش رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کنند. در نهایت، تمیز کردن آن بسیار راحت تر است و می توانید مدل ابروی خود را در هر زمان و بدون هیچ مشکلی تغییر دهید. این یکی از بهترین و اصلی ترین مزایای فیبروز ابرو است. در ادامه با مزایای فیبروز ابرو آشنا می شوید :

  • فرم دادن به آرک ابروها
  • به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها
  • دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی
  • سوزش و درد کمتر
  • ایجاد تراکم بالا در این قسمت
  • فرم دادن به تاج ابرو ها
  • تغییر آسان مدل ابرو
  • بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها
  • وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد
  • داشتن هزینه بسیار مناسب

هدف انجام فیبروز 

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو :

استفاده از تاتو برای آرایش صورت یک روش بسیار قدیمی است و در این روش به صورت غیر طبیعی و مداوم روی موضع آسیب دیده تزریق می شد. پاک کردن تاتو از روی صورت بسیار دشوار بود و همیشه مقداری جوهر زیر پوست باقی می ماند زیرا جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ می کند. اما با ابداع روش فیبروز ابرو اثری باقی نمی ماند که یکی از بارزترین تفاوت های فیبروز ابرو با تاتو است.

در روش فیبروز ابرو، جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ نمی کند، بنابراین به راحتی می توان جوهر را پاک کرد. همچنین در این روش می توانید الگوی ابروهای خود را تغییر دهید و بدون نگرانی از باقی ماندن جوهر آن را بزرگ یا کوچک کنید. در این روش فرد می تواند ابروهای شما را به صورت تار مو طراحی کند تا به هیچ عنوان به عنوان تاتو شناخته نشوند و ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر برسند و در صورت تمایل می توانید ابروهای پرپشت خود را طراحی کنید.

فیبروز ابرو برای چه افرادی مناسب است ؟

این روش آرایش ابرو برای افرادی مناسب است که هرگز صورت خود را تاتو نکردند. اگر افرادی از تاتو استفاده کرده باشند، اجرای این روش امکان پذیر نخواهد بود زیرا فیبروز ابروها به قدری ظریف است که این طرح روی ابروهای تاتو دیده نمی شود. برای انجام این روش باید پوست فرد عاری از آسیب باشد، با توجه به این عدد می توان نتیجه گرفت افرادی که در این قسمت از صورت خود آسیب دیدند باید فیبروز را برای رفع آن به تعویق بیندازند.

با استفاده از این تکنیک رضایت کافی را خواهید گرفت و زیبایی بی نظیری به ابروهای خود خواهید داد. به لطف پیشرفت علم و فناوری می توانید از بهترین و راحت ترین خدمات در زمینه زیبایی و آرایش که تنها شاخه زیبایی صورت در این راه است برخوردار شوید. می توانید از این روش با فیبروز لب، چشم و سایر شاخه ها آشنا شوید و از زیبایی طبیعی بی نظیری لذت ببرید. برای آشنا شدن با کاندیدای مناسب فیبروز ابرو به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو از دیگر مواردی است که بی شک افرادی که تمایل به انجام این روش دارند به این سوال بسیار حساس هستند. رشد ابرو به دلایل مختلفی بستگی دارد. اما به طور معمول می توان گفت ماندگاری این روش آرایش ابرو بین 6 ماه تا 1 سال خواهد بود زیرا میکروبلیدینگ نسبت به سایر روش ها عمق کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری کمتری دارد. البته در نظر داشته باشید که اگر دریچه های این روش عمیق تر ساخته شوند و رنگ های فیبروز به روز تهیه و استفاده شود، ماندگاری هاچ فیبروز افزایش می یابد. جوهر تاتو در این روش ماندگاری کمتری دارد زیرا کمتر نفوذ می کند در حالی که ماندگاری تاتو بیشتر از این روش آرایش ابرو است.

دستگاه فیبروز ابرو چگونه است ؟

در روش فیبروز ابرو از هیچ وسیله ای برای ایجاد خطوط استفاده نمی شود، تنها وسیله ای که در این روش استفاده می شود قلم میکروبلدینگ است که یک دستگاه قلم است و تاتو آرتیست با استفاده از دست می تواند بسیار ظریف و طبیعی خلق کند. خطوط و نقاط برای ایجاد ابرو طراحی ابرو با روش فیبروز با توجه به اجزای صورت انجام می شود به همین دلیل حالتی کاملا طبیعی دارد و ابروهای ایجاد شده کاملا شبیه ابروهای طبیعی خواهد بود. سوزن های استفاده شده در این دستگاه باید با هر بار استفاده تعویض شوند زیرا روش تاتو و فیبروز روش بسیار حساسی است و باید تمامی نکات بهداشتی رعایت شود و در صورت بروز حساسیت های پوستی در اسرع وقت با پزشک متخصص مشورت نمایید.

انواع روش های فیبروز ابرو :

فیبروز ابرو روش هایی دارد که در ادامه با آن آشنا می شوید :

spine 6 :

نقطه کانونی در این روش قوس پایینی ابرو یعنی قسمت پایینی موج ابرو است و تمام مژه ها هم جهت این نقطه هستند. برای افرادی که دوست دارند ابروهایشان بلند به نظر برسد مناسب است.

upper spine :

نقطه کانونی این روش در قسمت بالایی ابرو است و تمام خطوط در قسمت بالایی ابرو قرار می گیرد و برای افرادی مناسب است که صورت دراز یا مثلثی دارند و دوست دارند قسمت بالایی ابرو را مشخص کنند.

spine 5 :

قسمت میانی پایین ابرو در واقع بین ابتدا و قوس ابرو به عنوان نقطه کانونی قرار می گیرد. این بیشتر برای افرادی با صورت آسیایی یا گرد که دوست دارند قسمت پایینی استخوان ابرو را مشخص کنند مناسب است.

spine 3 :

انتهای ابرو نقطه کانونی در نظر گرفته می شود. بقیه قسمت ها تا انتهای ابرو می رسد برای افرادی که دوست دارند ابروهایشان بلند و کشیده به نظر برسد مناسب است.

ماندگاری فیبروز ابرو 

در انجام فیبروز به چه نکاتی باید توجه داشت ؟

همه رنگ های روغنی و آب به معنای نامناسب بودن رنگ و ریزش آن نیستند، زیرا برخی از شرکت ها از فرمولاسیون هایی استفاده می کنند که کمبود آب و روغن را در تولید رنگ ها جبران می کنند و باعث ماندگاری بیشتر رنگ می شود. در طراحی ابرو به روش فیبروز حتما باید به کلینیک هایی مراجعه کنید که افراد مجرب و واجد شرایط در این زمینه فعالیت می کنند تا در پایان کار نتیجه ایده آلی به دست آورید. قبل از زدن فیبروز روی ابروها با یک پزشک زیبایی مشورت کنید و از مناسب و سازگاری این روش با پوست خود مطمئن شوید.

زیرا در برخی موارد این پلیر با تمامی پوسته ها سازگاری ندارد و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. کار تاتو به روش فیبروز ابرو باید دارای گواهینامه از آکادمی فیبروز باشد، افرادی که این گواهی را دریافت می کنند، لوگوی مخصوص این روش دریافت می کنند و نام فرد به عنوان بهترین تاتوکار در سایت اصلی فیبروز ثبت می شود. تاتو آرتیست ها بر اساس استعداد و مهارت خود در این زمینه دارای مدرک هستند و این مدارک به شرح زیر تقسیم بندی می شوند: تاتو آرتیست، بهترین تاتو آرتیست، دستیار معلم، استاد متخصص و استاد بزرگ.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز

رنگ های مورد استفاده در این روش از مواد معدنی تولید می شوند و فلزات سنگین در آن به کار نمی روند و به همین دلیل به راحتی جذب پوست می شوند و بسیار طبیعی به نظر می رسند. این رنگ ها توسط بنیانگذار روش فیبروز، موسسه فی تهیه شده است. که در آن از سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی شود برای ماندگاری بالا می توانید از رنگ تاتو پورپیگمنت استفاده کنید در این صورت هنگام پاک کردن سایه قرمز باقی نمی گذارد.

فیبروز ابرو چه معایبی دارد ؟

استفاده از رنگ های بی کیفیت در برخی از مراکز باعث می شود پس از مدتی کم رنگ شده و خاصیت خود را از دست بدهد. اگر فردی تاتو ابرو را قبلا انجام داده باشد، نمی تواند از فیبروز ابرو استفاده کند، زیرا متخصص باید با فشار بیشتری عمل را ادامه دهد که باعث خستگی آرایشگر و کاهش کیفیت کار می شود. از آنجایی که فیبروز ابرو با دست و با استفاده از تیغ انجام می شود، متخصص باید مراقب باشد که دست او آسیب نبیند.

تفاوت میکروبلدینگ و فیبروز :

علاوه بر میکروبلیدینگ و فیبروز، شرکت فی روش‌های منحصر به فرد دیگری مانند فیکانتور، ابروهای پررنگ، ابروهای نانو، ابروهای بریز یا هالیوود، ابروهای پادر، ابروهای سایه‌دار Fe، جدیدترین تکنیک‌های حذف ابرو مانند حذف آهن و حذف نانو را ارائه می‌دهد. روش جدید پاک کردن خالکوبی ایمن ترین روش را به دنیا معرفی کرده است. میکروبلیدینگ فیبروز توسط یک فرد آموزش دیده با رنگ فیبروز و سوزن فیبروز انجام می شود.

فیبروز ابرو روشی جدید برای فرم دادن به ابروها با استفاده از قلم میکروبلیدینگ است. این روش بسیار زیبا توسط آکادمی فی و آقای برانکو بابیک ایجاد شده است. الگوی اصلی فیبروز بر اساس الگوی طبیعی ابرو است. یعنی جهت خطوط همان جهت موهای ابرو است. این هماهنگی الگوی فیبروز با موهای طبیعی ابرو باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر در انتهای کار می شود و ظاهری کاملا طبیعی به ابرو می بخشد.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز 

روش انجام فیبروز ابرو چگونه است؟

فیبروز ترکیب دو عبارت فی و بروز است. قسمت اول یعنی فی نشان دهنده عدد تناسب فرم و شکل ابرو است. در واقع برای فرم دهی و طراحی ابرو از نسبت این عدد استفاده می شود. بروز نیز به معنی ابرو است. فیبروز ابرو شباهت بسیار زیادی به روش میکروبلیدینگ دارد. حتی می توان فیبروز را زیرمجموعه ای از آن دانست. یکی از تفاوت های اصلی این روش قابلیت استفاده آن است. میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز معمولا برای افرادی پیشنهاد می شود که پیش تر از دیگر روش های زیبایی ابرو همانند تاتو و یا هاشور ابرو استفاده نکرده باشند.

روش آرایش نیمه دائم فیبروز Phibrows یا فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز یک برند اروپاییست که از روش آرایش نیمه دائم یا میکروبلیدینگ برای حالت دادن و تغییر فرم ابرو به وسیله هاشور های مو مانند با کمک یک تیغ و یا سوزن مخصوص استریل استفاده می کند. رنگهای آن ارگانیک یعنی فاقد اکسید فلزات و آهن است به همین دلیل هیچ گاه قرمز نمی شود و اثر ان مثل تاتو باقی نمی ماند. اثر این روش بسته به نوع پوست حدود یک سال یا کمی بیشتر باقی خواهد ماند که می توان ترمیم شود.

این روش برای افرادی که ابروهای کم پشت یا ناقرینه دارند انجام می شود تا نیاز به ارایش روزانه یا جراحی و مشکلات ان را نداشته باشد آرایش مداوم ابرو ممکن است باعث ریزش آن شود که این روش کمک می کند چندین ماه یا سال نیاز به آرایش نداشته باشید. در این روش بدلیل بالا بودن تکنولوژی سوزن و آموزش دقیق فیبروز آرتیست برای کاشت رنگدانه هیچگونه آسیبی به موی ابرو نمی رسد بلکه باعث تقویت مو و فولیکول ان شده و شاهد رشد ابروهایتان نیز هستید.

وقتی فیبروز ابرو انجام می شود سه روز ابروی شما تیره می شود و بعد از آن کاملا پوست ریزی شروع و کمرنگ می شود و بعد از ۱۴ تا ۲۸ روز رنگ کاشت شده در لایه درم دیده می شود. همچنین بعد ۳۰ تا ۶۰ روز می توانید برای رسیدن به حالت ایده آل خود آن را ترمیم کنید. همچنین، خدمات میکروبلیدینگ، هاشور ابرو یا فیبروز ابرو در دو پکیج در این مرکز ارائه می شود، پکیج فیبروز و پکیج نانو فیبروز. تفاوت روش نانو فیبروز در ظریفتر بودن هاشور ها و انتقال بیشتر رنگ است که البته نوع پوست و نوع مو ها نیز تاثیر چشمگیری در ظرافت و نتیجه نهایی کار دارد.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. مراقبت ها و دستورات پزشک را به خوبی انجام دهید تا نتیجه مناسبی از این روش بگیرید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.