هزینه فیبروز ابرو در تهرانپارس【سال1402】❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با هزینه فیبروز ابرو در تهرانپارس آشنا کنیم. امروزه روش های زیادی برای زیبایی و ترمیم ابرو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. فیبروز ابرو یکی از روش های زیبایی نیمه دائمی ابرو است که برای افرادی که دارای ایرادات ابرو هستند روش بسیار مناسبی محسوب می شود. فیبروز ابرو به دلیل شکل و ظاهر طبیعی و همچنین این واقعیت که به راحتی قابل برداشتن است و مانند تاتو های قدیمی برای تمیز کردن آن مشکلی نخواهید داشت طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه برای آشنا شدن با هزینه فیبروز ابرو در تهرانپارس با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو را می توان یکی از شاخه های مهم در زمینه زیبایی ابروها دانست. فیبروز را می توان یکی از روش های نیمه دائمی زیباسازی ابروها دانست که به دلیل نیمه دائمی بودن طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. به دلیل اینکه رنگدانه ها در این روش در عمق میانی یا سطحی پوست قرار می گیرند و مانند جوهر تاتو در عمق پایین پوست قرار نمی گیرند، به راحتی و در هر زمان می توانید اقدام به برداشتن و پاکسازی کنید.

البته اگر برای تمیز کردن آن عجله ندارید، بد نیست بدانید که ماندگاری فیروز بسته به نوع پوست و کیفیت رنگ استفاده شده در این روش بین شش ماه تا دو سال است. بنابراین می توانید پس از دو سال آن را اصلاح کنید یا در غیر این صورت از ابروهای طبیعی خود استفاده کنید و از روش های دیگر فرم دادن به ابرو مطابق با علاقه خود استفاده کنید. فیبروز ابرو بر اساس علاقه مشتری تعیین نمی شود، زیرا باید بر اساس فرم استاندارد جهانی آکادمی فیبروز تعیین شود و طراحی ابرو مطابق دستورالعمل و فرم صورت هر فرد انجام می شود.

اما اگر با توجه به طرح اولیه، مشتری فرم ابروی دیگری را درخواست کرد، می توانید با توجه به نظر او و ترکیبی از اصول استاندارد، فرم ابروی جدیدی طراحی کنید. فیبروز ابرو با قلم های دستی انجام می شود و به همین دلیل بسیار ظریف و دقیق است البته به شرطی که از رنگدانه مجرب و حرفه ای برای کار فیبروز ابرو خود استفاده کنید.

فیبروز ابرو چیست ؟

هدف از انجام فیبروز ابرو

در واقع باید گفت که هدف از انجام فیبروز ابرو رفع و ارائه راه حلی برای پوشاندن عیوب ابرو است. البته این نکته مهم را نباید فراموش کنید که این روش یک روش دائمی نیست و پس از مدتی از بین می رود. اما جای نگرانی نیست زیرا می توانید دوباره آن را تمدید کنید. فیبروز برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و وقت زیادی برای آرایش ندارند مناسب است.

آیا فیبروز ابرو درد دارد ؟

می توانید انتظار کمی ناراحتی داشته باشید، این درد به اندازه برداشتن ابرو با موچین یا اپیلاسیون است، اما کمتر از تاتو است. قبل از مداخله، تکنسین از کرم بی حس کننده استفاده می کند. با از بین رفتن بی حسی، ابروهای شما ملتهب می شوند. برای جلوگیری از التهاب، می توانید از مسکن هایی مانند استامینوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید.

ابزار کار فیبروز ابرو :

انجام کار فیبروز نیاز به ابزار و موادی دارد که ابتدا باید همه آن ها ضدعفونی شوند و سپس برای مشتری جدید استفاده شوند. از جمله وسایلی که می توان به خط کش، تقسیم کننده و مداد طراحی اشاره کرد که برای کشیدن ابرو قبل از فیبروز استفاده می شود، زیرا بحث شباهت ابروها نکته بسیار مهمی است که اگر به طور کامل و صحیح رعایت نشود.  دسته دوم ابزارهای مورد استفاده در فیبروز ابرو شامل رنگ، سوزن و خودکار است. سوزن های فیبروز به دو دسته سوزن های ثابت و سوزن های یکبار مصرف تقسیم می شوند که فرد پیگمنتر می تواند با توجه به دستگاه یا مهارت خود هر کدام را انتخاب کند.

البته انتخاب سوزن های یکبار مصرف از نظر بهداشتی گزینه مناسب تری برای فرد محسوب می شود. رنگ هایی که در فیبروز استفاده می شود نیز مانند رنگ های میکروپیگمنتیشن بوده و دارای مارک های مختلف می باشد و بسته به کلینیک هایی که برای انجام فیبروز مراجعه می کنید ممکن است از برندهای مختلفی استفاده کنند. قبل از انجام فیبروز، در مورد رنگ های مورد استفاده در کلینیک مربوطه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که از رنگ های با کیفیت و اصلی استفاده می کنند و احتمال ایجاد حساسیت صفر است.

چه مدت طول می کشد تا زخم فیبروز از بین برود ؟

بلافاصله پس از فیبروز ابرو، روند بهبودی شروع می شود. البته امکان دارد تا چند روز بعد از فیبروز ابرو دچار حساسیت، پوسته پوسته شدن، خارش و قرمزی پوست شوید که کاملا طبیعی است و پس از مدتی با رعایت نکات این عوارض از بین خواهند رفت.

نکات مهم در فیبروز ابرو

مهم ترین نکته در تشخیص فیبروز ابرو، نوع پوست فرد است. در این صورت اگر پوست خیلی چرب دارید گزینه مناسبی برای فیبروز نیستید زیرا رنگدانه ها به خوبی در شیارهای ایجاد شده توسط سوزن های فیبروز قرار نمی گیرند و رنگ مورد نظر ایجاد نمی شود. پوست خشک و نرمال بهترین گزینه برای ایجاد فیبروز است و توجه داشته باشید که بعد از ایجاد فیبروز باید حالت ابروهای خود را چرب نگه دارید و تا سه روز ابروهای خود را نشویید و هنگام لایه برداری به آن ها دست نزنید.

از طرفی اگر در دوران شیردهی، بارداری و در دوران قاعدگی هستید، فیبروز را در این دوره انجام ندهید، زیرا هورمون های شما تغییر می کند و این عامل تاثیر زیادی در عدم رنگ مناسب بر روی پوست دارد. همچنین مراقب باشید که اگر قبلا از روش های تاتو برای ابروهای خود استفاده کردید، دیگر نمی توانید از فیبروز ابرو استفاده کنید. فیبروز فقط برای کسانی مناسب است که هرگز ابروهای خود را تاتو یا میکروپیگمنتیشن نکردند.

 

بعد از فیبروز ابرو چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

با رسیدن به فیبروز یک زخم سطحی ایجاد می شود که می توان گفت قسمتی از ابرو که فیبروز دارد مانند زخم باز است و نیاز به مراقبت ویژه دارد تا زودتر خوب شود و عفونی نشود. بنابراین رعایت نکات زیر بسیار مهم است زیرا در نتیجه فیبروز بسیار موثر است. تا سه روز پس از فیبروز ابرو، ابروهای خود را نشویید. از روز اول فیبروز تا حدود یک هفته بعد، روزی سه بار از پماد ویتامین A استفاده کنید تا با استفاده از گوش پاک کن، پماد ویتامین A را روی آن بمالید و به آرامی روی ابروهای خود بمالید. در روزهای اول بعد از ایجاد فیبروز ابروهای شما خارش یا پوسته پوسته می شود، از خاراندن یا چیدن این پوسته ها خودداری کنید، در صورت ساختن این فلس ها امکان دارد رنگ فیبروز ابرو خیلی زود محو شود.

پس از فیبروز ابرو تا یک هفته از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید. تا زمانی که فیبروز ابرو به طور کامل درمان نشود، در معرض نور خورشید قرار نگیرید. از روز اول تا حدود یک هفته از پماد چشمی هیدروکورتیزون استفاده کنید که در روند بهبودی سریع اثر فیبروز بسیار موثر است. البته توجه داشته باشید که اگر پوست چرب دارید، میزان و دفعات استفاده از پمادها را کم کنید. از غذاهای حاوی ویتامین E مانند اسفناج استفاده کنید زیرا مصرف ویتامین E به افزایش سرعت بهبود زخم کمک می کند. یکی از نگرانی های بعد از فیبروز ابرو، پرهیز از استفاده از لوازم آرایش تا حدود ده روز است. از ایجاد تغییرات در نواحی صورت از جمله اصلاح، اپیلاسیون، رنگ کردن ابرو، لیزر خودداری کنید.

پس از فیبروز ابرو، پوست اطراف ابرو می تواند بیش از حد خشک شود. یکی از مراقبت های بعد از فیبروز ابرو در چنین مواقعی استفاده از مرطوب کننده های بدون اسانس یا عطر است. البته معمولا متخصصی که فیبروز ابرو را انجام می دهد استفاده از پمادها و کرم های خوب را پیشنهاد می کند که بهتر است در خرید و استفاده از آن ها دقت کنید. محصولات ضد پیری پوست حاوی ترکیباتی مانند آلفا هیدروکسیل هستند. استفاده از این محصولات تا چند روز پس از میکروبلیدینگ ممنوع است. در مرحله ترمیم ابرو از محصولات ضد آکنه یا کرم های روشن کننده استفاده نکنید.

استفاده از هر محصولی که حاوی بنزوئیل پراکسید، سالیسیلیک اسید یا کرم های سفید کننده و روشن کننده باشد ممنوع است. اگر باردار هستید، مستعد ابتلا به کلوئید و گوشت اضافی هستید یا پیوند عضو داشتید، باید از میکروبلیدینگ خودداری کنید. اگر از بیماری های کبدی یا بیماری های ویروسی مانند هپاتیت رنج می برید، میکروبلیدینگ برای شما مناسب نیست. مراقبت دیگری که پس از درمان کامل فیبروز ابرو انجام می شود این است که فرد هنگام بیرون رفتن از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده کند تا ابروها کم رنگ نشوند.

پاک کردن آرایش بعد از فیبروز ابرو :

حداقل تا دو هفته پس از درمان فیبروز از آرایش سنگین روی پوست خود اجتناب کنید. به خصوص استفاده از کرم ها یا پودرهایی که می توانند روی ابروهای شما تاثیر بگذارند، زیرا ورود این مواد آرایشی به داخل زخم های فیروزه ای باعث عفونت می شود. برای پاک کردن آرایش از شامپو بچه یا صابون ملایم استفاده کنید و با آب ملایم یا سرد بشویید و تمیز کنید. در هفته اول بهبودی فیبروز ابرو توصیه می شود هر روز صبح و عصر کمپرس آب یخ را روی ابروهای خود قرار دهید و حدود 10 تا 15 دقیقه روی ابروهای خود نگه دارید. انجام این کار در چهار روز اول باعث تسریع روند بهبود اسکار فیبروز ابرو می شود.

بعد از فیبروز ابرو چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

فیبروز ابرو چه مزایایی دارد ؟

فیبروز ابرو در زمان شما صرفه جویی می کند. روش فیبروز را می توان روش صرفه جویی در زمان نامید. زیرا با استفاده از آن همیشه زیبا و آراسته به نظر می رسید. روش های آرایش دائمی و نیمه دائمی در زمان آماده سازی شما صرفه جویی زیادی می کند. فیبروز ابرو نیازی به جراحی یا بیهوشی ندارد و کاملا غیر تهاجمی است. اگر به داروهای بیهوشی حساسیت دارید و می خواهید بهترین ظاهر را با کمترین عوارض جانبی داشته باشید، فیبروز برای شما مناسب است. این روش یک جایگزین عالی برای کاشت ابرو بالینی است. نتیجه نهایی فیبروز بسیار طبیعی است و الگوی طراحی آن شکل طبیعی ابروی شما است. برای آشنا شدن با مزایای فیبروز ابرو به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

هزینه فیبروز ابرو در تهرانپارس

یکی از دغدغه های اصلی افراد در زمان فیبروز ابرو قیمت آن است و در اکثر موارد آرایشگران با این سوال مواجه می شوند که چگونه قیمت فیبروز ابرو را محاسبه کنند. در رابطه با قیمت فیبروز نمی توان پاسخ دقیقی ارائه کرد. هزینه فیبروز ابرو در تهرانپارس به عواملی بستگی دارد که در ادامه با آن آشنا می شوید :

تجربه آرایشگر :

هر چقدر آرایشگر شما حرفه ای باشد و تجربه‌ی بیشتری در انجام فیبروز داشته باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. البته که تبحر و تجربه‌ی آرایشگر، ریسک خطا و بروز مشکل را تا حد بسیار زیادی کم می کند زیرا آرایشگر با تجربه با کیسه ای بسیاری در این زمینه کار کرده است و می داند که چه چیزی برای شما مناسب و یا نامناسب است.

متریال مورد استفاده :

تنها ماده مصرفی فیبروز، رنگدانه ها هستند. رنگ فیبروز تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد. هرچه کیفیت رنگ ها بالاتر باشد، ظاهر نهایی ابروهای شما طبیعی تر و زیباتر می شود. هر چه مارک رنگ استفاده شده بهتر و بهتر باشد، فیبروز ابرو شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت. استفاده از رنگ های مرغوب خطر ابتلا به بیماری های عفونی، مشکلات پوستی، آلرژی را به میزان قابل توجهی کم می کند. طبیعی است که هر چه رنگ استفاده شده در فیبروز با کیفیت و گرانتر باشد، قیمت نهایی فیبروز بالاتر می رود.

بعد از فیبروز ابرو چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

مدل فيبروز ابرو در بهترین مرکز تخصصی 

مدل فیبروز ابرو در بهترین مرکز تخصصی بسیار نچرال و طبیعی خواهد شد. ابرو فيبروز از تکنیک های محبوب و رایج برای رفع نواقص ابرو می باشد. این تکنیک با استفاده از بهترین برند رنگ و روش های متفاوتی انجام می شود. یکی از مهمترین مزایای مدل ابرو فیبروز برای صورت کشیده ، طبیعی شدن نتیجه نهایی می باشد. در این روش مدل ابرو کاملا طبیعی و فیبروز نچرال ابرو بوده و افراد دیگر به سختی می توانند متوجه تاتو بودن ابرو شوند. به همین دلیل تکنیک فیبروز ابرو از محبوب ترین روش ها برای داشتن ابرویی زیبا می باشد. فیبروز ابرو کی پاک می شود سوالی است که باید طبق عوامل تاثیرگذار بر آن پاسخ داده شود. ماندگاری فیبروز دائمی ابرو در مرکز زیبایی مریم حمزه ای به طور میانگین تا 3 سال است.

ابرو فیبروز طبیعی تنها در صورتی امکان پذیر است که بهترین مرکز فیبروز ابرو در منطقه موردنظرتان را انتخاب کنید. زیرا فيبروز ابرو نیاز به مهارت بسیار بالا و آموزش فیبروز دارد. تنها مستری می تواند این تکنیک را انجام دهد که دوره های حرفه ای گذارنده باشد و همه چیز در مورد ابرو فیبروز را بداند تا ظرافت شبیه سازی تارهای ابرو را حفظ نماید. تکنیک هایی چون فيبروز ابرو، هاشور ابرو، قاب و سایه ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در دسته آرایش های دائم و نیمه دائم قرار می گیرند. تکنیک های ذکر شده اگر توسط بهترین متخصص فیبروز ابرو انجام شوند، دارای ماندگاری چندین ساله هستند.

فیبروز دائمی توسط بهترین فیبروز کار ابرو :

انجام فیبروز دائمی توسط بهترین فیبروز کار ابرو نیازمند تحقیق و بررسی هوشمندانه است. فيبروز ابرو طبیعی با بهترین ماندگاری و هزینه در دسته تکنیک های آرایش دائم قرار دارد. انجام تکنیک های آرایش دائم در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است. در گذشته این تکنیک ها فقط برای نواحی چشم و ابرو و لب کاربرد داشتند. اما امروزه تکنیکی با عنوان اسکالپ سر معرفی شده است که به منظور پرپشت تر دیده شدن موها استفاده می شود. بسیاری از بانوان ریزش رنگ را با ریزش ابرو اشتباه می گیرند و همواره سوال می کنند آیا فیبروز باعث ریزش ابرو می شود. در واقع ابرو فیبروز در طی دوران نقاهت دچار پوسته پوسته شدن و رنگ ریزی می شود اما این امر هیچ ارتباطی با ریزش ابرو ندارد. در واقع اگر شما هم درباره سوالی چون فيبروز ابرو چيست کنجکاو هستید و ترجیح می دهید در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

فیبروز تلفیقی در بهترین مرکز تخصصی فیبروز ابرو :

فیبروز تلفیقی در بهترین مرکز تخصصی فیبروز ابرو جای هیچ نگرانی از بابت رعایت بهداشت و اجرای حرفه ای تکنیک باقی نمی گذارد. تکنیک فیبروز تلفیقی در واقع ترکیب متد فیبروز روی سایه ابرو با یکی از متدهای میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن می باشد. متدهای تلفیقی به دلیل افزایش ماندگاری و طبیعی تر شدن نتیجه نهایی انجام می شوند. فیبروز دائمی ابرو یا سایر تکنیک های دائمی ابرو به منظور زیباتر شدن چهره انجام می شوند. اما نکته حائز اهمیت درباره کسب نتیجه نهایی ایده آل، مراجعه در موعد مقرر زمان ترمیم فیبروز ابرو می باشد. فیبروز ابرو کی پاک می شود سوالی است که باید از پیگمنتر خود بپرسید تا با توجه به مواد اولیه مصرفی به آن پاسخ دهد.

ترمیم ابرو به منظور تثبیت رنگ انجام می شود و از مهم ترین مراحل محسوب می شود. رعایت نکات مراقبتی و ترمیم اولیه تاتو ابرو از مهم ترین نکات افزایش ماندگاری فیبروز روی پوست چرب می باشند. قیمت تاتو فیبروز طبیعی ابرو در سالن های مختلف متفاوت است و طبق عامل مختلفی تغییر می کند. هر زمان که مایل به پاک کردن فیبروز ابرو در مرکز تخصصی بودید، این کار به راحتی برای شما انجام می شود و دردسری هم برایتان ایجاد نمی کند.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.