کاندیدای مناسب فیبروز ابرو【سال1402】❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با کاندیدای مناسب فیبروز ابرو آشنا کنیم. جذابیت چشم ها به زیبایی ابروها و حال خوب آن ها بستگی دارد. بسیاری از خانم ها از روش هایی مانند مداد ابرو برای پرکردن ابروها و زیبا جلوه دادن آن ها استفاده می کنند. استفاده از مداد ابرو عمر بسیار کوتاهی دارد و باعث نارضایتی خانم ها می شود. اما امروزه با استفاده از روش های آرایش دائمی یا نیمه دائمی می توان عیوب ابرو را اصلاح کرد. در ادامه برای آشنا شدن با کاندیدای مناسب فیبروز ابرو با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو یکی از روش های رایج برای اصلاح عیوب ابرو است. این روش با استفاده از بهترین برند رنگ و روش های مختلف انجام می شود. یکی از مهمترین مزایای مدل ابرو فیبروز طبیعی شدن نتیجه نهایی است. در این روش الگوی ابرو کاملا طبیعی و فیبروز طبیعی است و افراد دیگر به سختی متوجه تاتو شدن ابرو می شوند. به همین دلیل تکنیک فیبر ابرو یکی از محبوب ترین روش ها برای داشتن ابروهایی زیبا است.

فیبروز طبیعی ابرو تنها در صورت انتخاب مرکز تخصصی امکان پذیر است. زیرا فیبروز ابرو به مهارت بسیار بالا و آموزش فیبروز نیاز دارد. فقط استادی می تواند این روش را انجام دهد که دوره های حرفه ای را گذرانده باشد و همه چیز را در مورد فیبروز ابرو بداند تا ظرافت شبیه سازی فیبر ابرو را حفظ کند. تکنیک هایی مانند فیبروز ابرو، سایه زدن ابرو، فریم و سایه زدن ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در دسته آرایش های دائمی و نیمه دائمی قرار می گیرند. تکنیک های ذکر شده دارای ماندگاری چند ساله هستند.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز دائمی ابرو

فیبروز ابرو در دسته روش های آرایش دائمی قرار می گیرد. تکنیک های موثر آرایش دائمی در سال های اخیر به طور قابل توجهی توسعه یافته است. قبلا از این روش ها فقط برای کانتور چشم، ابرو و لب استفاده می شد. اما امروزه تکنیکی به نام اسکالپ سر معرفی شده است که برای پرپشت نشان دادن موها استفاده می شود. بسیاری از زنان از دست دادن رنگ را با ریزش ابرو اشتباه می گیرند و همیشه از خود می پرسند که آیا فیبروز باعث ریزش ابرو می شود یا خیر. در واقع تارهای ابرو در دوران نقاهت پوسته پوسته و رنگی می شوند اما این ربطی به ریزش ابرو ندارد. اگر شما هم در مورد سوالی مانند فیبروز ابرو چیست کنجکاو هستید و ترجیح می دهید در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد ؟

ماندگاری فیبروز ابرو با دستگاه تاتو یکی از مهم ترین عوامل فیبروز ابرو است. همه خانم ها به دنبال بهترین فیبروز ابرو هستند. زیرا نتیجه فیبروز ابرو دائمی است و برای افزایش جذابیت چهره خود باید به نتیجه زیبایی نهایی برسید. برای رسیدن به بهترین فیبروز دائمی ابرو حتما یک مرکز حرفه ای و مجرب را انتخاب کنید. انتخاب یک مرکز تخصصی خدماتی را که می خواهید به بهترین نحو انجام دهید ارائه می کند.

فیبروز ابرو با روش های مختلفی انجام می شود. این تکنیک صرف نظر از اینکه چگونه انجام شود بسیار بادوام است. علاوه بر این، تفاوت در تکنیک ها به نتیجه نهایی مربوط می شود. برای انجام کلیه تکنیک های آرایش دائمی و نیمه دائمی از جمله تاتو ابرو، رژ لب دائمی، خط چشم دائمی و آمیختگی ابرو حتما به مراکز تخصصی مراجعه کنید تا به ایده آل ترین نتیجه نهایی برسید. برای بیشتر شدن ماندگاری فیبروز ابرو و تثبیت رنگ ابرو، انجام جلسات اولیه ترمیم و رعایت نکات مراقبتی ضروری است.

مزایای فیبروز ابرو :

هنگام انجام فیبروز به عنوان یک عمل زیبایی، با استفاده از سوزن های بسیار نازک، جایگزینی موهای طبیعی ابرو با جوهر مشابه رنگ پوست انجام می شود. این روش ترمیم به طور گسترده در صنعت زیبایی استفاده می شود و به عنوان جایگزینی برای کشیدن ابروی دائمی یا کشیدن یک ابروی ناهموار یا کمی نازک استفاده می شود. در ادامه برای آشنا شدن با مزایای فیبروز ابرو با ما همراه باشید :

ظاهر طبیعی :

یکی از مزایای فیبروز طبیعی ابرو این است که می تواند به ظاهر طبیعی تر و درخشان تر از ابروهای رسمی کمک کند. در حالی که ابروهای رسمی معمولا شامل خطوط سخت و مشخص هستند، تاتو ابرو می تواند یک ابرو طبیعی را نشان دهد. این نکته امروزه بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است زیرا بر خلاف گذشته که ابروهای نازک و به اصطلاح نخی با آرایش ابروهای تیره و تاتو پررنگ رایج بود، امروزه طبیعی بودن صورت ارزشمندتر شده است.

صرف زمان کم :

خانم هایی که از فرم ابروهای خود ناراضی هستند یا درگیر ریزش ابرو هستند و ابروهایشان کم پشت یا خالی است و در بعضی جاها می ریزد یا خانم هایی که ابروهای نامتقارن دارند. آن ها بیشتر روز خود را با استفاده از لوازم آرایشی مختلف به کشیدن ابروهای مورد نظر خود می گذرانند و علاوه بر کشیدن و فیکس کردن آرایش ابرو، مدتی را به شستشو و پاک کردن آرایش از روی پوست خود می گذرانند که این قسمت کامل است. باقی ماندن مواد در دراز مدت روی منافذ پوست باعث آسیب به پوست می شود. با پی بردن به فیبروز بخش بزرگی از زندگی روزمره زنان که به آرایش ابرو اختصاص دارد آزاد می شود.

طول عمر زیاد :

در برخی موارد، فیبروز ها می توانند بیشتر از ابروهای رسمی دوام بیاورند. با توجه به اینکه تاتو با استفاده از جوهر دائمی انجام می شود، امکان دارد به این معنی باشد که نیاز کمتری به تغییر و ترمیم یا اصلاح ابرو وجود دارد. اما پس از انجام این عمل لازم است دوباره با توجه به زمان در نظر گرفته شده توسط پیگمنتر آن را تعمیر کنید. اما فاصله زمانی هر ترمیم طولانی مدت بوده و ماندگاری بالایی دارد.

فیبروز دائمی ابرو 

فیبروز ابرو با میکروبلدینگ چه تفاوتی دارد ؟

تاثیر زیبایی ابرو بر روی صورت غیر قابل انکار است و افراد زیادی به دنبال اصلاح عیوب ابرو هستند اما انتظارات مشتریان خدمات زیبایی با یکدیگر متفاوت است. این مشکل باعث ایجاد روش های مختلفی برای اصلاح عیوب ابرو شده است مانند فیبروز ترکیبی ابرو یا تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ که امکان دارد تفاوت های جزئی با یکدیگر داشته باشند.

تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز بسیار کم است. می توان فیبروز را زیرمجموعه میکرو در نظر گرفت که با هدف طبیعی جلوه دادن ابروها انجام می شود. میکروبلیدینگ به روش فیبروز در واقع اصطلاحی است که برای عموم مردم شناخته شده است. افرادی از این اصطلاح استفاده می کنند که می خواهند ابروهایی با تار های ظریف تر و طبیعی تر داشته باشند. تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ در سوزن هایی است که برای تاتو کردن نخ های ابرو استفاده می شود.

مراقبت های قبل از فیبروز ابرو

برای این که دچار خطرات و عوارض نشوید باید مراقبت هایی را انجام دهید. در ادامه با مراقبت های قبل از فیبروز ابرو آشنا می شوید :

انتخاب یک کلینیک مناسب :

پیدا کردن یک آرایشگر مجرب و با تجربه بسیار مهم است. نکاتی که در انتخاب متخصص فیبروز باید در نظر گرفت این است که باید تجربه کافی داشته باشد و از ابزارهای به روز و بهداشتی استفاده کند. اگر فرصت دیدن نمونه کارهای گذشته را دارید، حتما برخی از نتایج کار را به دقت بررسی کنید. به خصوص اگر قصد انجام فیبروز طبیعی ابرو را دارید.

رعایت بهداشت در مطب :

اطمینان از بهداشت ابزارهای مورد استفاده مانند سوزن، دستگاه های خالکوبی، پانسمان ها و مواد ضدعفونی کننده بسیار مهم است. پس از انجام این خدمات در صورت رعایت نکردن بهداشت محیط و ابزار احتمال عفونت وجود دارد. برخی از بیماری ها و عفونت های با عارضه بالا را می توان با ابزار به زخم باز منتقل کرد.

آماده سازی ابرو :

قبل از تاتو باید ابروهای خود را به خوبی تمیز کنید و از محصولات مرطوب کننده استفاده کنید تا آن ها را تازه و نرم کنند. در صورتی که از مواد تقویت کننده خاصی استفاده کردید، قبل از انجام فیبروز با متخصصین سالنی که قصد انجام این خدمات را دارید، مشورت کرده و با مشورت متخصص از آن ها استفاده کنید.

تست واکنش پوست :

برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک، بهتر است قبل از انجام تاتو یک آزمایش پوستی انجام دهید تا مطمئن شوید که پوست شما به رنگ و مواد استفاده شده در خالکوبی حساسیت ندارد. واکنش های آلرژیک به مواد و رنگ های صنعتی بسیار رایج است و اگر سابقه حساسیت پوستی به اشکال مختلف دارید و پوست حساسی دارید، حتما این موضوع را جدی بگیرید و با متخصص رنگدانه خود در میان بگذارید.

مراقبت های قبل از فیبروز ابرو 

کاندیدای مناسب فیبروز ابرو

فیبروز ابرو مانند سایر روش های زیبایی دائمی یا نیمه دائمی امکان دارد برای افراد خاص یا انواع پوست مناسب نباشد و اگر این عمل روی صورت انجام شود ممکن است خطرات یا آسیب هایی را به همراه داشته باشد. این افراد شامل کسانی هستند که به لوازم آرایشی حساسیت دارند یا در گذشته تاتو انجام دادند و به آن ها حساسیت دارند. علاوه بر این افراد مبتلا به دیابت یا بیماری قلبی به دلیل ایجاد زخم در ناحیه ابرو و فشار رنگدانه دست بر روی صورت، استفاده از روش فیبروز توصیه نمی شود.  در ادامه با کاندیدای مناسب فیبروز ابرو آشنا می شوید :

افراد دارای ابروهای غیر قرینه :

افرادی که انطباق ابروهای سختی دارند، می توانند از روش فیبروز برای هماهنگی آن ها استفاده کنند. ناهماهنگی ابروها به دلایل ژنتیکی و ارثی است که تا یک سال طول می‌کشد تا ناهنجاری آن ها به طور طبیعی بازیابی شود و می‌توانید از روش فیبروز برای هم‌ترازی تا ترمیم پری ابروها و هم‌ترازی آن‌ها استفاده کنید. آن را قابل رویت کنید تا پس از مدتی که برای از بین رفتن فیبروز گذشته است، ابروها به حالت طبیعی خود برگردند و در آن زمان نیازی به کوتاه کردن ابروها نباشد.

افرادی که وقت کافی ندارند :

بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری یا عدم علاقه به استفاده از لوازم آرایشی برای زیباتر جلوه دادن ابروهای خود وقت کافی ندارند. بنابراین این افراد می توانند از روش های زیباسازی ابرو مانند فیبروز استفاده کنند. مزیت این روش نسبت به سایر روش ها این است که نیمه دائمی هستند و به راحتی تمیز یا هم زده می شوند و هر زمان که فرد از الگوی ابروی خود خسته شد می تواند آن ها را از بین ببرد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

افراد دارای خطوط شکستگی ابرو :

برخی از افراد به دلایل مختلف مانند تصادف یا جراحی و بخیه در پیشانی یا خط ابرو دچار شکستگی خط ابرو می شوند. بعد از بخیه یا جراحی به دلیل شکستگی که در این حالت ایجاد می شود رشد موهای ابرو با مشکل مواجه می شود و بهتر است از روش های زیبایی ابرو مانند فیبروز استفاده شود تا محل شکستگی کاملا پوشانده شود و نیازی به انجام آن نباشد.

افراد دارای ابروهای کم پشت :

برخی از افراد به دلیل ژنتیک یا رژیم غذایی نامناسب و استفاده بیش از اندازه از رنگ های شیمیایی در ابروهای خود دچار ریزش ابرو می شوند که منجر به نازک شدن ابروها می شود. این افراد با روش های تقویتی نمی توانند ابروهای خود را دوباره رشد دهند و در نتیجه مجبور می شوند برای پرکردن خط ابروی خود مدام از مداد ابرو یا سایر محصولات آرایشی استفاده کنند. این نوع افراد به راحتی می توانند از روش فیبروز در قسمت هایی از ابروهایی که ریزش یا کم پشتی دارند استفاده کنند و ابروهای خود را زیبا کنند و در نتیجه تاثیر زیادی در جذابیت چهره خود دارند. با این روش نیازی به استفاده مداوم از آرایش نخواهد بود. به خصوص می توانید از هر طرحی که می خواهید یا رنگ طبیعی ابروی خود را در این روش استفاده کنید.

کاندیدای مناسب فیبروز ابرو

انواع مدل ­های ابرو با فیبروز :

فیبروز ابرو یک تکنیک زیبایی‌ محور است که برای بهبود شکل و ظاهر ابروها به کار می­رود. این فرآیند در طرح­ ها و مدل­ های مختلفی انجام می­ شود که بسته به شکل و سلیقه­ فرد، متفاوت است. یکی از مدل­های محبوب فیبروز ابرو، هاشور اسپاین ۳ است که با نام مدل تیغ ماهی شناخته می ­شود. در این مدل، نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار دارد. هاشور اسپاین ۵ یکی از مدل­ های فیبروز ابرو است که به ابروی آسیایی نیز معروف است. در این مدل، نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار دارد. در مدل هاشور اسپاین ۶ که با نام هاشور کلاسیک ابرو شناخته می­ شود، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابرو قرار دارد و تمام هاشورها در جهت قوس پایینی قرار می­ گیرند. هاشور آپر اسپاین یکی دیگر از مدل­ های فیبروز است که چون در آن نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو قرار دارد، تمام هاشور در بالای ابروها قرار می­ گیرد.

معرفی مراکز انجام فیبروز ابرو :

به دلیل تکنیک فیبروز برای رسیدن به ظاهری زیبا، بهتر است به متخصصان مجرب و دارای مدرک از آکادمی فیبروز مراجعه کنید. این افراد به دلیل داشتن مهارت­ های خاص در این زمینه، به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از فیبروز، ابرویی زیبا و طبیعی داشته باشید. مراکزی که دارای لوگو و کدی هستند که زیر لوگوی آن­ ها نمایش داده می‌شود، به عنوان مراکز معتبر شناخته می‌شوند. با توجه به اهمیت و حساسیت این تکنیک، بهتر است مراجعه کنندگان به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه کنند تا بتوانند به نتایج بهتری دست یابند.

کاربرد فیبروز ابرو :

در واقع، فیبروز ابرو؛ نوع ملایمی از روشهای آرایش دائمی محسوب می شود. در این روش با استفاده از یک قلم ظریف، ابروهای کم پشت و روشن را با نقاط تیره کوچک در ظاهری شیب مانند، نشان می دهند. فیبروز ابرو به برشهای کوچکتری برای پر کردن ابرو، احتیاج دارد و به همین دلیل پوست را آنچنان تحریک نمی کند. به طور کلی، نقاط نیمه دائمی ایجاد شده در حین عمل فیبروز، به ابروهای شما حالتی پف کرده و پر می دهد. این نوع آرایش موقت، با ایجاد ظاهری تقریبا پودری در ابروها، نتیجه طبیعی تری را برای خانمها به ارمغان می آورد.

کلام آخر

قبل از انجام این روش سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای آشنا شدن با بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.