بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس✅【سال1403】⚡

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس آشنا کنیم. فیبروز ابرو یکی از روش های زیبایی نیمه دائمی برای ابروهای شما است. افرادی که در ابروهای خود مشکل و ایراد دارند و سعی می کنند این عیوب را اصلاح کنند تا چهره ای زیباتر داشته باشند و یا حتی افرادی که فقط جنبه زیبایی را در نظر می گیرند می توانند فیبروز ابرو داشته باشند و ابروهای خود را متعادل و فرم دهند. در ادامه برای آشنا شدن با بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو یکی از روش های رایج و رایج برای اصلاح عیوب ابرو است. این روش با استفاده از بهترین برند رنگ و روش های مختلف انجام می شود. یکی از مهم ترین مزایای مدل ابری و فیبری طبیعی شدن نتیجه نهایی است. در این روش الگوی ابرو کاملا طبیعی و فیبروز طبیعی است و افراد دیگر به سختی متوجه تاتو شدن ابرو می شوند. به همین دلیل تکنیک فیبر ابرو یکی از محبوب ترین روش ها برای داشتن ابروهایی زیبا است.

فیبروز طبیعی ابرو تنها در صورت انتخاب مرکز تخصصی امکان پذیر است. زیرا فیبروز ابرو به مهارت بسیار بالا و آموزش فیبروز نیاز دارد. فقط استادی می تواند این روش را انجام دهد که دوره های حرفه ای را گذرانده باشد و همه چیز را در مورد فیبروز ابرو بداند تا ظرافت شبیه سازی فیبر ابرو را حفظ کند. روش هایی مانند فیبروز ابرو، سایه زدن ابرو، فریم و سایه زدن ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در دسته آرایش های دائمی و نیمه دائمی قرار می گیرند. تکنیک های ذکر شده دارای ماندگاری چند ساله هستند.

فیبروز ابرو چیست ؟

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در دوام آن تاثیر گذار است. یکی از این عوامل عمق عاشور ابرو است. عمق خط ابرو یکی از مهم ترین نکاتی است که پیگمنتر می تواند با توجه به مهارت خود آن را به درستی مدیریت کند، زیرا اگر رنگ را در لایه ای نزدیک به پوست قرار دهد، رنگ آن خیلی سریع از بین می رود و یا محو می شود. عمیق است برای قرار دادن بیش از حد، باز هم رنگ تعریف نمی شود و شما یک خروجی رنگ پریده دارید. بهترین لایه را می توان لایه میانی پوست برای رسیدن به فیبروز ابرو در نظر گرفت. عامل دیگر نوع پوست است. هر چه پوست خشک یا نرمال بیشتری داشته باشید، فیبروز موفقیت آمیزتر است.

انواع پوست های چرب نمی توانند از این روش استفاده کنند و در صورت استفاده از این روش به نتیجه دلخواه نخواهند رسید. می توانید قبل از بروز فیبروز از لایه بردارهای پوست برای پاک کردن چربی از روی پوست استفاده کنید. عامل دیگر که در ماندگاری فیبروز تاثیر دارد تغییر هورمون بدن است. دوره های خاصی در خانم ها باعث تغییر در هورمون های بدن آن ها می شود و زمان مناسبی برای انجام عمل هایی مانند فیبروز و تاتو نیست زیرا بر دوام و طول عمر آن ها تاثیر می گذارد. دوره هایی مانند بارداری، شیردهی و قاعدگی را می توان دوره های تغییرات هورمونی در بدن زنان دانست.

میکروبلدینگ بهتر است یا میکروپیگمنتیشن ؟

در روش میکروپیگمنتیشن از قلم های برقی استفاده می شود که با حرکات رفت و برگشت سوزن از محفظه کارتریج دستگاه همراه به لایه های پوست منتقل می شود و در فیبروز ابرو یا ریز ساخت ابرو از دفترچه های قلم استفاده می شود. تاتو کار حرفه ای ابتدا سوزن های ردیفی برای تیم فیبروز ابرو یا میکروبلیدینگ را با رنگ آغشته می کند، سپس آن ها را در جهت های لازم روی پوست می کشد. نتیجه این روش کمی متفاوت است. در روش میکروپیگمنتیشن به دلیل لرزش دستگاه، حرکات رفت و برگشت سوزن دستگاه، ضخامت خطوط اول بیشتر از روش میکرو ابرو است. میکروپیگمنتیشن ابرو نسبت به میکروبلدینگ ابرو ظرافت و زیبایی کمتری دارد، از طرفی به دلیل رنگ کاشته شده در عمق پوست، ماندگاری روش میکروپیگمنتیشن بسیار بیشتر از روش میکروبلیدینگ است.

مزایای فیبروز ابرو :

فیبروز که توسط افراد مجرب و با تجربه انجام می شود باعث می شود موهای ابرو به صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه به نظر برسند، زیرا در این روش رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کنند و در نهایت تمیز کردن آن بسیار راحت تر می شود. هر زمان خواستید می توانید مدل ابرو را بدون مشکل تغییر دهید. این یکی از بهترین و اصلی ترین مزایای فیبروز ابرو است. در ادامه با مزایای فیبروز ابرو آشنا می شوید :

  • فرم دادن به آرک ابرو‌ها
  • به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش‌ها
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به موهای ابرو‌
  • دقت بالا و در نهایت داشتن ابرو‌هایی به ظاهر طبیعی
  • سوزش و درد کمتر
  • ایجاد تراکم بالا در این قسمت
  • فرم دادن به تاج ابرو‌ها
  • تغییر آسان مدل ابرو
  • بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو‌ها
  • وجود مدل‌های مختلف برای اجرای این روش
  • داشتن هزینه بسیار مناسب

برای انجام فیبروز ابرو از چه دستگاهی استفاده می شود ؟

قلم میکروبلیدینگ برای میکروپیگمنتیشن و سایه زدن به روش فیبروز استفاده می شود. سوزن های فیبروز مخصوص دستگاه فیبروز هستند و بسیار تیز هستند. آن ها همچنین برای سوراخ کردن پوست در ابعاد خاص طراحی شدند. از یک طرف هدف آن ها برش هایی در اندازه های مختلف است و از طرف دیگر طراحی آن ها امکان ضربه های آسان را فراهم می کند. برش های کوچک شبیه فولیکول های مو هستند و به همین دلیل است که فیبروز طبیعی به نظر می رسد.

ماندگاری فیبروز ابرو 

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو :

در تاتو جوهر به صورت غیر طبیعی و پیوسته به زیر پوست تزریق می شود و به دلیل عمق تزریق برداشتن آن بسیار مشکل خواهد بود و در نهایت مقداری از جوهر زیر پوست باقی می ماند. اما در روش فیبروز ابرو به دلیل سطحی بودن تزریق، برداشتن آن بسیار آسان خواهد بود و پس از برداشتن اثری از آن باقی نمی ماند و به راحتی می توانید الگوی ابرو خود را تغییر دهید و بدون ترس آن را پهن یا باریک کنید. از محل تاتو قبلی باقی مانده است. قلم مورد استفاده در هاشور فیبروز بسیار ظریف است و متخصص این کار ابروهای شما را با ظرافت کامل طراحی می کند و به راحتی تارهای مو را طوری طراحی می کند که پس از آن هیچکس متوجه تاتو ابروهای شما نشود. اما در تاتو، شکل ابروها غیر طبیعی به نظر می رسد. برای آنا شدن با تفاوت میکروبلدینگ با تاتو به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

هزینه ترمیم فیبروز ابرو چقدر است ؟

موقعیت جغرافیایی یک مرکز تخصصی زیبایی است. در فیبروز ابرو قیمت با دستگاه یا سایر تکنیک ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل زیادی از جمله برند رنگ، نوع دستگاه، تجهیزات سالن و انتخاب بهترین کار فیبروز ابرو و … در تعیین هزینه فیبروز ابرو موثر است. به همین دلیل برای اطلاع از هزینه تکنیک های تاتو ابرو به مرکز تخصصی مراجعه کنید یا از طریق تماس تلفنی و سایت مرکز تخصصی از هزینه ها مطلع شوید. برای انتخاب مدل فیبروز ابرو ابتدا باید هارمونی اجزای صورت خود را در نظر بگیرید و سپس برای مشاهده جدیدترین مدل فیبروز ابرو و مشاهده سایر تکنیک ها با دکتر مشورت کنید.

پاک کردن فیبروز ابرو :

پاک کردن فیبروز ابرو در گذشته یک کار دشوار در نظر گرفته می شد. اما امروزه تکنیک های تاتو ابرو را می توان به راحتی با کمک محلول های پاک کننده پاک کرد. البته حذف تاتو ابرو به درخواست مشتری بستگی دارد. روش های پاک کردن تاتو ابرو با یکدیگر متفاوت است. این به دلیل تفاوت در کنترل از راه دور است. برخی از پاک کننده های ناخن اثر خود را در یک جلسه می گذارند. اما برخی از حذف ها برای موثر بودن و حذف تاتو نیاز به چندین جلسه ریمو دارند. فیبروز بخشی از تکنیک های زیبایی دائمی ابرو است. علاوه بر این، این تکنیک دردناک نیست و به راحتی با محلول های Remove از بین می رود. اما با انتخاب یک مرکز تخصصی مجرب و به دست آوردن نتیجه نهایی ایده آل، هرگز به فکر پاک کردن تاتو خود نخواهید بود.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای فیبروز ابرو هستند ؟

فیبروز ابرو برای افرادی که قبلا روی صورت خود تاتو نکردند مناسب است. اگر افرادی از تاتو استفاده کرده باشند، اجرای این روش امکان پذیر نخواهد بود زیرا فیبروز ابرو به قدری ظریف است که این طرح روی ابروهای تاتو دیده نمی شود. برای انجام این روش باید پوست فرد عاری از هر نوع زخم و زخمی باشد، بر این اساس می توان نتیجه گرفت افرادی که در این قسمت از صورت خود زخم دارند باید فیبروز را به تاخیر بیندازند تا بهبود یابد. با استفاده از این تکنیک قطعا رضایت کافی را خواهید گرفت و زیبایی بی نظیری به ابروهای خود خواهید بخشید. برای آشنا شدت با کاندیدای مناسب میکروبلدینگ به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

زمان ترمیم فیبروز ابرو :

زمان ترمیم فیبروز ابرو حداقل 6-7 هفته پس از اولین جلسه می باشد لطفا تا 40 روز از ترمیم ابروهای مشتری خودداری نمایید. اولین ترمیم در تمام پوست ها ضروری است. شاید از هر هزار نفر یک نفر نیازی به ترمیم اولیه نداشته باشد. برای پوست های چرب، گاهی اوقات دو جلسه ترمیم اولیه طول می کشد. پیشنهاد ما برای پوست های چرب، استفاده از روش لایه برداری نانو یا پودری است. پرداخت هزینه هر جلسه تعمیر طبق توافق بین پیگمنتر و کارفرما انجام خواهد شد. معمولا هزینه تعمیر یک سوم هزینه جلسه اول است اما همیشه به قیمت رنگدانه بستگی دارد.

هزینه ترمیم فیبروز ابرو چقدر است ؟

فیبروز ابرو چه عوارضی دارد ؟

افرادی که تا به حال از تاتو استفاده کردند هرگز نباید از فیبروز ابرو برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند و این موضوع برای افرادی که نمی توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده است. با توجه به اینکه با اعمال فشار به دستگاه میکروبلیدینگ، کاربر مراحل فیبروز را انجام می دهد و به مرور زمان مچ دست کاربر خسته می شود و در پایان کار از میزان فشار کاسته می شود و این امکان دارد بر کیفیت کار انجام شده تأثیر بگذارد. با توجه به اینکه تیغه دستگاه فیبروز با دست کاربر ساخته می شود، احتمال آسیب به دست بسیار بیشتر است و افرادی که این کار را انجام می دهند باید بسیار مراقب باشند.

در برخی از مراکز از رنگ های بسیار بی کیفیت استفاده می شود که باعث می شود ماندگاری کمتری داشته باشند و پس از مدت کوتاهی شاهد کم رنگ شدن رنگ ابروها باشید به همین دلیل توصیه می شود به مراکز مطمئن و قابل اعتماد مراجعه کنید. با توجه به دستی بودن قلم نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد بنابراین برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است برای انجام فیبروز به افراد متخصص و حرفه ای مراجعه شود.

فیبروز ابرو در بارداری :

انجام فیبروز ابرو در دوران بارداری مانند سایر روش های آرایش دائمی صورت ممنوع است. رنگ های میکروبلیدینگ حاوی مقدار کمی فلز هستند که به محض اینکه رنگ در لایه درم پوست رسوب کرد وارد جریان خون مادر شده و از مادر به جنین منتقل می شود و امکان دارد باعث سقط جنین و همچنین واکنش های آلرژیک جدی در بدن شود. جنین هیچ منبع علمی تایید شده ای در مورد مجاز بودن میکروبلیدینگ در دوران بارداری وجود ندارد.

ریزش ابرو بعد از فیبروز چگونه است ؟

اگر به پیگمنتر حرفه ای و معتبر مراجعه کنید، مشکلی برای موهای ابرو شما پیش نخواهد آمد. در دوره های آکادمی اروپا  آموزش داده شد که روی تکه ای از پوست رنگی داشته که به ریشه و فولیکول مو برخورد نکند و به پوست مشتری آسیبی وارد نکند.

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس هزینه های معقول و مناسبی را از شما دریافت می کند و خدمات جامع فیبروز ابرو را در اختیار شما قرار می دهد. در حین انجام این کار، باید مراقب باشید که رنگ تاتو با رنگ ابرو و صورت شما مطابقت داشته باشد. در کنار هم قرار دادن ابروها صورت را کوچکتر نشان می دهد. تمام آرایشگران متخصص که در بهترین مرکز فیبروز ابرو کار می کنند این قوانین را کاملا می دانند. آن ها می دانند که ابروها نقش زیادی در زیبایی چهره افراد دارند، به همین دلیل این کار را با دقت تمام انجام می دهند. ارزان بودن یک سرویس نباید شما را به انجام آن وسوسه کند، زیرا در وهله اول متخصص و آشنا به فیبروز ابرو آرایشگر بسیار مهم است، اما قیمت مناسب در انتخاب آرایشگاه مناسب بسیار تاثیرگذار است.

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس

هدف از انجام فیبروز :

هدف از این متد برطرف کردن و ارائه راه حلی برای پوشاندن نواقص ابرو می باشد که با پر کردن مناطق خالی، فرم دهی به ابرو و قرینه سازی ابرو انجام میگیرید. با فیبروز ابرو شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختص باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمیباشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید. ما در خواندن حالات چهره آدم ها خوب هستیم احساسات، شخصیت، و همچنین نیات یک فرد از طریق حرکات و حالات صورت به خوبی آشکار می شود ‏ابروهایی که تحت فرمان این ماهیچه ها هستند، اتفاقاتی که برایشان می افتد را آشکار می کنند و ‏سیگنال هایی برای ما ارسال می کنند که به شکل جهانی توسط همه  مردم این سیاره قابل درک هستند

حتی اگر ابروها را حرکت ندهیم، شکل، رنگ و تراکم ابروها همچنان داستانی را بیان می کنند و همه چیز را در مورد ما آشکار می کنند؛ در بیشتر موارد ما حتی از این واقعیت آگاه نیستیم  از سوی دیگر، نمی توانید داستان ابرو را بدون ذکر این واقعیت مهم دیگر به پایان رسانید؛ که ابروها به عنوان یک آهنربا برای جنس مخالف نیز عمل می کنند آهنربای که همه را جذب می کند متأسفانه, یک آهنربا از یک شخصیت درونی با چنین باری، درون همه  ما نهفته است . شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این روش بهره مند شوید همچنین می توانید با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با این روش و مراحل های آن در منزل خود به آرایش ابروهای خود بپردازید.البته این کار توصیه نمی شود.

کلام آخر

برای انجام این روش سعی کنید بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهرانپارس و بهترین پزشک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. مراقبت ها و دستورات لازم را به خوبی انجام دهید تا نتیجه مناسبی از این روش بگیرید. ممنون از این که تا آخر مقاله بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهرانپارس همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مهتاب شهریاری

سلام مهتاب شهریاری هستم، 3 سال کار نویسندگی و تولید محتوا در حوزه زیبایی انجام داده ام؛ تا به امروز تمام سعی خود را کرده ام که بهترین مطالب را گردآوری کنم و در اختیار مردم قرار دهم؛ در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد دارید، می توانید با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.