فیبروز ابرو

داشتن ابروهای زیبا و مرتب و پرپشت می تواند در داشتن چهره ای جذاب بسیار تاثیرگذار باشد. یکی از روش های آرایش نیمه دائمی ابرو که می تواند خانم ها را از وقت گذاشتن برای طراحی ابرو با مداد و سایه و سایر وسایل آرایشی خلاص کند، فیبروز ابرو می باشد.

منظور از فیبروز ابرو چیست؟

دوتا از روش های آرایش نیمه دائمی ابرو، فیبروز و میکروبلیدینگ می باشد که امروزه افراد زیادی را برای انجام آن به سالن های زیبایی جذب می کند. فیبروز ابرو، طبق سلیقه مشتریان در بهترین مرکز فیبروز ابرو در شرق تهران و به دست بهترین متخصصان آن انجام می شود. همچنین خانم های ساکن سایر مناطق تهران نیز می توانند برای انجام میکروبلیدینگ به بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران مراجعه کنند.

فیبروز ابرو یکی از روش های طراحی ابرو است که می‌تواند به طور نیمه دائمی بر روی صورت زیباجو ماندگار باشد. این روش بر اساس 4 مدل انجام می شود که اولین بار در کمپانی فی و توسط برانکو بابیک طراحی شده است.

این چهار گونه طبق فرم صورت و سلیقه مشتری و مطابق با استاندارد جهانی صورت می گیرد. در ابتدا با زیباجو در مورد مدل مد نظر او سوالاتی پرسیده می شود و نزدیک ترین مدل به سلیقه او انجام می شود. در فیبروز با استفاده از قلم دستی و سوزن یکبار مصرف، ابروها هاشور و سایه زده می شوند و در نهایت ابروی ظریف و زیبا بر روی صورت زیباجو نقش می بندد. برای انجام این روش با استفاده از قلم و رنگ درخواستی مشتری، پیگمنت هایی وارد لایه میانی پوست می شود که با توجه به مهارت تکنسین می تواند بین هشت ماه تا دو سال ماندگار باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریسا خاوندگار پداگوژِیست و مستر میکروبلیدینگ در ایران به پشتوانه ی تجربه ی 15 ساله ی خود در حوزه ی آرایش دائم با بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از طراحی ، ظرافت خطوط ، بهداشت کار ، انتخاب رنگ مناسب و مشاوره ی صادقانه در مراجعه اول و ماندگاری بینظیر خطوط بلید بدون تغییر و پخش رنگ در موعد ترمیم ضمن ارائه نمونه کارهای واقعی و متنوع آماده ی ارائه ی خدمات زیبایی به مراجعین عزیز می باشد.